نوشته شده توسط : ریحانه

تجهیزات پزشکی سدان:

فروشگاه تجهیزات پزشکی سدان بزرگترین تامین کننده و عرضه کننده تجهیزات و لوازم پزشکی مراقبتی است که با سابقه درخشان 15 ساله در زمینه تامین محصولات پزشکی و تجهیز مراکز درمانی و کارخانه ای موفق در ارائه خدمات به مشتریان خود در سطح خورد و کلان می باشد.

فروشگاه تجهیزات پزشکی سدان مد موفق شده با تامین و عرضه طیف وسیعی از محصولات پزشکی، تجهیزات جراحی، محصولات مراقبتی و بهداشتی و تجهیزات امداد و نجات برای سالیان متمادی رضایت خاطر و اعتماد مشتریان خود را جلب نماید.

فروشگاه تجهیزات پزشکی سدان برای تمام سلایق و نیازها سبدی متنوع، محصولات پزشکی و امدادی باکیفیت و استانداردی را فراهم کرده و کادر مجرب و توانای این گروه نیز در هر ساعت از شبانه روز آماده ارائه اطلاعات و خدمات به مشتریان عزیز هستند.

تنوع بی نظیر در تامین و عرضه محصولات و اقلام تخصصی پزشکی از جمله تجهیزات پزشکی تخصصی ، انواع دستگاه تست، انواع دستگاه های الکتروشوک، تخت های بیمارستانی، تجهیزات کمیاب بیمارستانی، انواع دستگاه های نوار قلب، انواع محصولات استریل و محصولات مخصوص مصارف تخصصی و عمومی سبب شده که سدان مد به عنوان یکی از رقبای بزرگ در بازار تجهیزات پزشکی ایران و دنیا باشد.

گروه سدان مد توانسته با اخذ مدرک نمایندگی از بسیاری برندهای معتبر به خیلی از نیازهای ضروری جامعه پزشکی و درمان کشور در مواقع بحران نیز به خوبی پاسخ دهد. چرا که تامین و تجهیز مراکز درمانی با تجهیزات بروز خود عاملی در ارتقای سطح سلامت جامعه بشمار می رود.

از جمله موارد همکاری و نمایندگی های سدان مد با برندهای معتبر جهانی می توان به موارد زیر اشاره نمود:

مجوزهای نمایندگی سدان مد از برندهای بین المللی:

نماینده رسمی و توزیع کننده بزرگ محصولات برند Smi.

نماینده رسمی و فروشنده نخ های جراحی linx.

نمایندگی فروش محصولات شرکت Boston.

نمایندگی فروش محصولات و تجهیزات پزشکی شرکت Medwork.

نمایندگی رسمی فروش کالاها و تجهیزات تخصصی پزشکی برند Beurer.

نمایندگی فروش محصولات و کالای پزشکی شرکت Stryker.

نمایندگی فروش محصولات شرکت بزرگ Intelligent.

نماینده رسمی فروش محصولات و تجهیزات پزشکی تخصصی B Braun.

نماینده رسمی فروش تجهیزات پزشکی برند معروف Philips.

سابقه طولانی و درخشان سدان مد تنها به اخذ نمایندگی از برندهای بین المللی و تامین تجهیزات پزشکی خلاصه نمی شود. از جمله موارد دیگری که می توان در کارنامه افتخارات سدان مد گنجاند می توان به پروژه های بزرگ زیر اشاره کرد:

تجهیز درمانگاه های شرکت پتروشیمی مارون.

تجهیز و آماده سازی درمانگاه های شرکت پتروشیمی بوشهر.

تجهیز و تامین محصولات پزشکی و درمانی شرکت ملی نفت ایران.

تجهیز و تامین اقلام تخصصی پزشکی بیمارستان آتیه.

تجهیز و تامین دستگاه های تخصصی پزشکی بیمارستان عرفان.

تجهیز و تامین محصولات پزشکی و دستگاه های تخصصی بیمارستان ابن سینا.

تجهیز درمانگاه های شرکت پتروشیمی جم.

تجهیز درمانگاه های شرکت پتروشیمی کاویان.

تجهیز درمانگاه های شرکت پتروشیمی پارس.

همکاری با سازمان جمعیت حلال احمر.

همکاری با شهرداری تهران و ...

محصولات و تجهیزات فوق تخصصی سدان مد:

یکی از امتیازات بزرگ سدان مد در مقابل دیگر رقبای این شرکت در بازار تجهیزات پزشکی قدرت و عملکرد فوق العاده سدان مد در تهیه تجهیزات فوق تخصصی و اورژانسی است. این گروه بزرگ به خوبی می تواند در موارد جز تامین محصولات و تجهیزات بیمارستانی نیز به مشتریان و ارگان های متفاوت خدمت رسانی کند.

انواع دستگاه های پزشکی فوق تخصصی بیمارستانی، انواع دستگاه های کلینیکی تخصصی کمیاب، انواع دستگاه ها ویژه مراقبت از بیماران در منزل، تامین و فروش تجهیزات امداد و نجات، عرضه آمبولانس های مجهز به دستگاه های اورژانس بیمارستانی و ... از جمله خدمات و محصولاتی هستند که گروه سدان در مجموعه خود گردآوری کرده اند.

کافیست برای آشنایی بیشتر با گروه بزرگ سدان مد و کسب اطلاعات بیشتر از محصولات سدان مد با کارشناسان سدان مد در تماس باشید و از طریق سایت سدان مد بروزترین محصولات و تجهیزات پزشکی را تهیه کنید.



:: بازدید از این مطلب : 68
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 25 / 8 / 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ریحانه

سقف کاذب که از جنس و متریال‌های مختلفی مانند گچ، چوب، پی‌وی‌سی و... تولید و ساخته می‌شود؛ نوعی از سقف است که پایین‌تر از سقف‌های اصلی ساختمان به کار می‌رود و توسط یک فریم مناسب به سقف اصلی و دیوارهای جانبی‌اش متصل می‌شود. البته با توجه به اینکه بار اصلی سازه بر روی سقف اصلی و دیوارهای کناری‌اش تحمل می‌شود لذا هیچ‌گونه بار و فشاری بر روی سقف کاذب اعمال نمی‌شود. سقف‌های کاذب در دو مدل ساده و طرح‌داد ساخته می‌شوند و مانند دیگر سطوح ساختمان مثل دیوار و کف از اهمیت بالایی نیز برخوردار هستند و به همین علت هم استفاده از آن‌ها در دکوراسیون داخلی بسیار اهمیت و کاربرد دارد. چراکه سقف کاذب از قابلیت نورپردازی، تنوع در طرح و همچنین انعطاف‌پذیری برخوردار است به همین جهت طراحان سقف کاذب قادرند تا با ایجاد اشکال زیبا و نور در سقف منازل باعث شوند تا چهره‌ای تازه و زیبا به دکوراسیون منازل شما بخشیده شود.


مزایا و دلایل استفاده از سقف کاذب
خریدوفروش سقف کاذب در بازار مصالح ساختمانی به عوامل مختلفی مثل قیمت سقف کاذب و شرایط اَب و هوایی بستگی دارد. البته که سقف‌های کاذب به نسبت سقف‌های معمولی سبک‌تر هستند و از قابلیت جابجایی و برداشت سقف نیز برخوردار هستند. از دیگر مزیت سقف کاذب می‌توان به اقتصادی بودن اَن اشاره کرد. ضمناً سقف‌های کاذب باعث بهبود عایق صوت شده و از اجرا و نصب آسانی هم برخوردار هستند. همچنین اگر اجرای سقف کاذب به‌صورت اصولی و صحیح انجام بگیرد باعث کاهش مصرف سوخت و انتقال حرارت نیز می‌شود.


انواع سقف کاذب
سقف کاذب رابیتس

این مدل سقف در دو طرح مسطح و برجسته تولید و ساخته می‌شود و یکی از کاربردی‌ترین نوع سقف کاذب به‌حساب میاَید. با توجه به اینکه در هنگام نصب این سقف کاذب بیشتر ملات‌ها به آن می‌چسبند لذا ترک برنمی‌دارد که از مزیت‌های این سقف به شمار می‌رود.


سقف کاذب گچی
این سقف که به تایل گچی هم معروف است بسیار سبک است و از قابلیت نصب آسانی هم برخوردار است. قیمت سقف کاذب گچی که به‌صورت تایل گچی 60*60 به فروش می‌رسد به جنس و طرحش که ساده باشد یا طرفدار بستگی دارد ولی به‌طورکلی دارای قیمت ارزان‌تری به نسبت دیگر سقف‌های کاذب موجود در بازار است. فروش سقف کاذب در انواع دیگری مانند سقف کاذب چوبی، سقف کاذب اَسمان مجازی، سقف کاذب طلقی یا پلکسی و... در بازار مصالح ساختمانی انجام می‌شود.


از سقف کاذب در چه فضایی می‌توان استفاده کرد؟
عوامل زیادی در خرید سقف کاذب و اجرای آن تأثیرگذار هستند. کاربری مکان و یا فضای موردنظر جهت اجرای سقف کاذب و یا اینکه مایلید تا به بالای سقف کاذب دسترسی داشته باشید و یا نورپردازی سقف کاذب به چه شکلی انجام شود و همچنین قسمت موردنظری که قرار است در اَن سقف کاذب کار شود رطوبت دارد یا خیر؟ همه و همه دلایلی هستند که می‌توانند در خرید انواع سقف کاذب دخیل باشند.
چنانچه به دنبال بازسازی منزل و تغییرات در دکوراسیون خانه هستید و به دنبال شرکت‌های فعال در زمینهٔ فروش و اجرای سقف کاذب هستید به سایت 1اشاره مراجعه کنید.

 



:: بازدید از این مطلب : 113
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 28 / 8 / 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ریحانه

چطور یک رگال لباس خوب بخریم؟

در انتخاب رگال لباس ابتدا نیاز خود را مشخص کنید که این رگال را برای مغازه، سالن خیاطی یا اتاق خواب خود می‌خواهید، سپس بر این اساس مشخص کنید که یک رگال با چه ابعادی این نیاز شما را برطرف می‌کند تا در صورت فروش رگال هم حتی مناسب شما باشد.

در زمستان حتما مجبور می‌شوید چندین کت و پالتوی ضخیم که وزن بیشتری دارند از رگال خود آویزان کنید پس فراموش نکنید که استحکام و مقاومت بالا چوب یا فلز به کار برده شده در رگال بسیار مهم است. همچنین رگال شما باید تحمل وزن خوبی داشته باشد. 

داشتن قفسه‌های نگهدارنده کیف و کفش از مزیت‌های خوب و کاربردی یک رگال محسوب می‌شود که در صورت صرف هزینه بد نیست این نکته هم در نظر داشته باشید.

معرفی چند رگال لباس چوبی و فلزی

رگال لباس مدل california

 

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

اگر علاوه بر نظم‌بخشی به لباس‌ها، زیبایی و دکوراسیون اتاق نیز برایتان اهمیت دارد، این رگال چوبی مدل california که ساخته شده از چوب روس است، می‌تواند گزینه خوبی برای شما باشد، که علاوه بر نظم‌بخشی به لباس‌ها، کیف و کفش‌ها، دکور داخلی اتاق و مغازه را زیباتر می‌کند. ابعاد این رگال چوبی 112*130*40 سانتی‌متر و وزن 5000 گرم است.

رگال لباس مدل CH-ab001

 

 

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

رگال فلزی با مقاومت بالا که استحکام خوبی برای نگه‌ داشتن حداقل 30 لباس دارد. یکی از مزایای این رگال فلزی لباس، قابلیت تنظیم ارتفاع از 90 سانتی متر تا 200 سانتی متر است که شما بر اساس نیاز خود می‌توانید آن را به راحتی تنظیم کنید. وجود چرخ در زیر پایه‌ها جا‌‌به جایی آن را بسیار راحت می‌کند.

رگال لباس مدل NR88

 

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

این رگال لباس که ساخته شده از چوب روسی درجه یک با قطر 5 سانتی متر و ضخامت 2 سانتی متر است، هم خیال شما را از استحکام محصول راحت می‌کند و هم ظاهر آن فضای اتاق یا مغازه و بوتیک شما را زیبا و شیک می‌کند. وجود دو طبقه پایینی فضای مناسبی برای نگه‌داشتن کیف و کفش است. این رگال چوبی دارای وزن و ابعاد استاندارد است.

رگال لباس مدل WALL-NP

 

 

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

رگال لباس مدل دیوارکوب دارای 9 ساچمه جهت نگهداری لباس است که هم مناسب خانه و هم مغازه‌های لباس است. کیفیت خوب و قیمت مناسب و قابلیت تحمل وزن از نکات مثبت آن است. البته به ابعاد آن توجه کنید چون رگال خیلی بزرگی نیست و دارای ابعاد 7*5*30 است.

رگال لباس مدل CHR-fantasty

 

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

رگال لباس جنس استیل که مقاوم و براق است، دارای ابعاد 180*45*130 است که امکان تغییر ارتفاع از 90 تا 180 و افزایش عرض تا 140 سانتی متر را داراست. امکان استفاده برای تعدادبالایی از لباس‌ها را دارد.

رگال لباس مدل A1

 

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

رگال چوبی مدل A1 دارای طراحی ساده و زیبا که علاوه بر نظم‌دهی به لباس‌ها، دارای طبقه مناسب قرار دادن کیف و کفش است. علاوه بر نظم دهی به تعداد زیادی لباس فضای اتاق یا بوتیک شما را زیبا و منحصر به فرد می‌کند.



:: بازدید از این مطلب : 112
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 28 / 8 / 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ریحانه

اولین چیزی که در هنگام انتخاب و خرید لوازم آرایشی و بهداشتی خصوصا خرید اسپری خوشبوکننده بدن مورد توجه قرار می گیرد رایحه آن است. در این رابطه لازم است بدانید که افراد دارای انواع مختلفی از تعادل pH یا اسیدیته پوست هستند و به همین دلیل، تاثیر نهایی یک عطر بر روی هر پوست، می تواند متفاوت با دیگری باشد. این مقاله به شما کمک خواهد کرد تا بتوانید بهترین اسپری خوشبوکننده را انتخاب کنید و با خرید اسپری مورد علاقه خودتان لذت ببرید.

شناسایی بهترین اسپری خوشبو کننده بدن

ممکن است برخی از شما عادت داشته باشید که اسپری بدن را با پاشیدن در هوا یا روی کارت آزمایش کنید. انجام این کار به شما امکان می دهد تا بوی آن را متوجه شوید اما بهتر است آن را روی پوست خود آزمایش کنید.  بسیاری از اسپری های بدن به صورت عطر نیز موجود هستند.

بهتر است اسپری بدنی را بخرید که طیف وسیعی از محصولات یعنی پودر بدن، لوسیون و افترشیو و… در اختیار شما قرار می دهند.

اگر اسپری بدن را برای استفاده در زیر بغل خریداری می کنید؛ مطمئن شوید که آن اسپری برای همین هدف تولید شده است. اگر به این مورد توجه نداشته باشید؛ اسپری خریداری شده ممکن است باعث تحریک پوست شما شود. برخی اسپری ها قوی بوده و در اثر تماس با لباس، رنگ آن را تغییر می دهند. به قوطی اسپری دقت کنید و موارد مندرج در آن را به دقت بخوانید. خوشبختانه اسپری های وارد شده از کشورهای انگلیسی زبان، دارای علائم و اشکال راهنمایی هستند که برای تمام افراد حتی آنهایی که آشنایی اندکی با زبان انگلیسی دارند قابل درک است.

در نهایت به شما توصیه می کنیم که  عطر اسپری خوشبوکننده  را بر اساس محیطی که در آن حضور پیدا می کنید؛ انتخاب کنید. رایحه گل و مرکبات سبک ممکن است در یک محیط حرفه ای مناسب باشد. عطر های تند برای جلسات رسمی و در عوض رایحه های بسیار شیرین برای محیط های دوستانه مناسب تر خواهد بود.



:: بازدید از این مطلب : 96
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 28 / 8 / 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ریحانه

همه چیز از انتخاب یک تالار عروسی با شکوه

تالار عروسی و مشورت و گفتگو پیرامون آن از نخستین مسایل برای برگزاری یک مراسم ازدواج است . انتخاب یک تالار پذیرایی یاهمان تالار عروسی مناسب برای خودش ریزه کاری ها و جزئیاتی دارد که دانستن آنها برای زوج های جوان خالی از لطف نیست همین مهم ما را بر آن داشت تا در تانما فوت و فن های انتخاب یک تالار عروسی مناسب  را برای شما جمع آوری کنیم و به شما بگوییم که ویژگی های تالار عروسی مناسب چیست  اگر شما هم این روزها در شرف ازدواج هستید و در جستجوی یک تالار عروسی خوب و رویایی این پیشنهادات تانمایی را از دست ندهید تابتوانید در انتخاب تالار پذیرایی خوب موفق باشید. 

چرا تالار عروسی را برای جشن عروسی انتخاب کنیم؟

بیایید این سفر پرماجرا را از خدمات و وظایف تالار عروسی شروع کنیم. به این سوال پاسخ بدهیم که اصلا چرا تالار عروسی؟ خوب می‌دانید جشن عروسی یکی از جشن‌های مهم و خاطره انگیز برای هر زوج است که انتظار دارند به بهترین شکل ممکن برگزار شود. مهم‌ترین قدم برگزاری یک جشن عروسی زیبا، انتخاب یک مکان برای جشن است. کجا برگزار کنیم؟ در منزل خود؟ خب معایب این انتخاب بیشتر از مزایای آن دارد. تصور کنید مهمانان دعوت شده به عروسی زیاد است. آیا منزل شما ظرفیت آن را دارد؟ همسایه‌ها چطور؟ آیا با شما همکاری می‌کنند؟ فرش‌های نازنین شما و یا مبل ‌های منزل شما و حتی وسایل زندگی شما همه و همه ممکن است در یک جشن آسیب ببیند.

 

بهترین مکان برای جشن عروسی ، تالار است

خب قبل از اینکه به سراغ برگزاری یک جشن عالی برویم، ابتدا بهتر است درمورد کمی و کیفی مراسم با خانواده بحث کنیم. اینکه مراسم ما در چه ابعادی برگزار می‌شود و چه میزان مهمان قرار است دعوت کنید. لیستی از مهمانان تهیه کنید و فراموش نکنید که لیست ممکن است نوسان داشته باشد. بررسی کنید که بهترین گزینه‌های برگزاری چنین جشنی کدام است.  برای همه این کارها بهتر است یک اتاق فکر تشکیل دهید. تا همه جوانب را در نظر بگیرید.

 

تالار عروسی یا باغ عروسی؟مسئله این است

در مرحله بعد تصمیم بگیرید که جشن در تالار عروسی برگزار شود یا باغ عروسی. بله درست حدس زدید. این دو تفاوت بسیاری دارند. بهترین گزینه تالار عروسی است. چرا؟ به دلیل اینکه اولأ تالارهای عروسی قیمت مناسب تری دارند و دومأ به دلیل سرپوشیده بودن، سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی مناسبی دارند. تصور کنید فصل زمستان، پاییز یا حتی بهار است. در باغ عروسی هوا قابل پیش بینی نیست. ولی در تالار با خیال راحت می‌توانید هر فصل از سال را جشن عروسی بگیرید. همچنین به دلیل سرپوشیده بودن نیاز به ملاحظات برای گرم بودن غذا ندارند و در کل بهترین گزینه تالار عروسی می باشد.



:: بازدید از این مطلب : 100
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 9 / 8 / 1399 | نظرات ()