نوشته شده توسط : ریحانه

گن ساعت شنی چیست؟

گن ساعت شنی ( گن فرم‌ دهنده‌ شکم و پهلو ) باعث فرم دهی به بدن و جمع کردن شکم و پهلو ها میشود، و باعث باریک شدن کمر شده و همچنین باعث میشود بدن شما شکل یک ساعت شنی دیده شود.

مهم : این گن به محض پوشیدن ۱ تا ۲ سایز شما را جمع میکند و با استفاده روزانه ۶ تا ۸ ساعت ماهیانه یک سایز واقعی کم می کنید و بعد از چند ماه کمر شما به شکل ساعت شنی فرم میگیرد.

فواید گنهای ساعت شنى

گنهاى لاغری ساعت شنى اورجينال تكنولوژي روز دنيا به گونه‌اي طراحي و ساخته شده‌اند كه صرفاً به واسطه حركات روزمره بدن، ماساژ بسيار مناسبي را روي پوست فراهم مي‌آورند. با تركيب موزون ميكروماساژ، گرما و رطوبت بدن، مبادلات سلولي افزايش مي‌يابد و اين امر باعث افزايش جريان گردش خون و لنف شده، توده‌هاي چربي انباشته (سلوليت) در لايه‌هاي زيرين پوست را حل كرده، دريافت كالري‌هاي مورد نياز ماهيچه‌ها را افزايش داده و يا به عبارتي منجر به سوزاندن كالري بيشتر در ماهيچه‌ها مي‌شود و در نتيجه چربي‌هاي انباشته را از بين مي‌برد و در واقع بهترین گن لاغری ساعت شنی را میتوانین از ما خرید کنید.

 

 

جزییات گن ساعت شنی آنچری اصل کلمبیا

گن ساعت شنی اصل کلمبیا 100 درصد ساخته شده از لاتکس بوده و روکش آن حاوی 96 درصد کتان و 4 درصد اسپاندکس می باشد. به کارگیری لاتکس در ساخت این محصول موجب لطافت الیاف آن شده و استفاده از آن در طول شبانه روز را ممکن می سازد. این گن بی نظیر با بافت و الیاف فوق العاده ظریفش همچون پوست بر روی بدن فرد نشسته و بو و عرق بدن وی را جذب می کند. اگر فکر می کنید که این موضوع گرم شدن و خفگی پوست بدن را به دنبال داشته و باعث آزار فرد می شود، سخت در اشتباهید. چرا که الیاف استفاده شده در ساخت گن آنچری اصل موجبات تنفس بهتر پوست را فراهم ساخته و از خیس شدن بدن جلوگیری به عمل می آورد.

فرقی نمی کند که در چه شرایط آب و هوایی ای به سر می برید یا نوع پوستتان چیست. به هر حال گن ساعت شنی اصل کلمبیا بهترین گزینه ای است که پیش رو دارید. این محصول رسانای قوی حرارت بوده و از همین رو به خوبی از پس خنک نگه داشتن بدن در هوای گرم و گرم نگه داشتن آن در هوای سرد بر می آید.

استفاده از با کیفیت ترین الیاف لاتکس در ساخت گن ساعت شنی اصل کلمبیا آن را به محصولی سازگار با پوست های حساس تبدیل نموده است. محال است از این گن ضد آلرژی و آنتی باکتریال استفاده کنید و دچار حساسیت و التهابات پوستی شوید!



:: بازدید از این مطلب : 22
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 11 / 11 / 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ریحانه

کاشت مو چیست؟ چرا باید از این روش استفاده کنیم؟

کاشت مو یک روش جراحی زیبایی است که برای افرادی که با مشکلات ریزش مو مواجه هستند، مورد استفاده قرار می‌گیرد. در این روش، موهایی که از نواحی سالم و پوشش دار پوست گرفته می‌شوند، در نواحی کم مو تزریق می‌شوند. این موها پس از مدتی ریشه دوباره می‌زنند و باعث ایجاد رشد موهای جدید می‌شوند. عموماً موهای برداشته شده از نواحی مختلف سر مانند ناحیه پشت سر یا کناره‌ها استخراج می‌شوند و در نواحی کم مو پیوند داده می‌شوند. این فرایند به صورت متمرکز و دقیق انجام می‌شود تا نتیجه طبیعی و جذابی به دست آید. کاشت مو به علت طولانی بودن فرایند و هزینه‌های مرتبط، برای افراد با مشکلات جدی ریزش مو توصیه می‌شود. قبل از تصمیم‌گیری برای کاشت مو در مشهد، بهتر است با پزشکان و متخصصان ما مشورت کنید تا بهترین روش مورد نیاز شما تعیین شود.

 

چرا کاشت مو در مشهد را به نوین ایرانا بسپاریم؟

کاشت مو یکی از راهکارهای موثر برای افرادی است که با مشکلات تاکید زیاد بر از دست دادن موها مواجه هستند. در مشهد، مزیت اصلی کاشت مو در کلینیک نوین ایرانا این است که از روش‌های جدید و پیشرفته برای انجام عمل استفاده می‌شود. این روش‌ها از جمله میکروفیت، FUT، و FUE هستند که بهبود نتایج و ایجاد نتایج طبیعی‌تر کمک می‌کنند. پزشکان ما با تجربه و تخصص بالا از آخرین تکنولوژی‌ها برای انجام کاشت مو استفاده می‌کنند.

همچنین، یکی از مزیت‌های قابل توجه در کلینیک نوین ایرانا، قیمت مناسب کاشت مو است. ما به مشتریان فرصت می‌دهیم تا هزینه کاشت مو را به صورت اقساطی پرداخت کنند، که این امکان را به افراد بیشتری می‌دهد تا از این خدمات بهره‌مند شوند. با توجه به مزایا و امکانات کلینیک نوین ایرانا، مشتریان می‌توانند با اطمینان به دستورالعمل‌های تخصصی و متخصصانه ما اعتماد کنند و راهی موثر برای بازیابی اعتماد به نفس و جلب زیبایی در مشهد را تجربه کنند.همچنین شما می توانید با حضور 1 همراه از اقامت در هتل نیز برخوردار باشید.

 

منبع : https://novinirana.com/fa/pages/%DA%A9%D8%A7%D8%B4%D8%AA-%D9%85%D9%88-%D9%85%D8%B4%D9%87%D8%AF



:: بازدید از این مطلب : 21
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 4 / 11 / 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ریحانه

با کاربردهای دستگاه کش لس آشنا شوید

گاهی اوقات هنگام مراجعه کردن به یک اداره یا یک شرکت بزرگ ممکن است با برخی از باجه های متفاوت روبرو شوید که نحوه سازوکار آنها را نمی دانید. دستگاه های دستگاه کش لس به دستگاه هایی اطلاق می شود که ظاهری شبیه به باجه های تلفن دارند اما کاربرد آنها کاملا متفاوت و امروزی می باشد.

امروزه بیشتر مردم در سراسر دنیا با استفاده از این دستگاه ها کارهای خود را انجام می دهند و نیازهای غیر نقدی خود را به طور کامل برطرف می کنند. با این وجود زمان ظهور این دستگاه ها در ایران طولانی نیست. به همین دلیل بیشتر مردم با نحوه کارکرد آنها آشنایی ندارند.

اولین سوالی که هنگام مواجه شدن با دستگاه کش لس برای شما پیش می آید این است که چرا باید از این دستگاه ها در محیط های پر رفت و آمد استفاده شود یا فلسفه ساخت آنها چیست؟ در پاسخ به این سوال باید گفت که آر تی ام ها دستگاه های مدرنی محسوب می شوند که با استفاده از عملکردی متفاوت و سرعت بالا، کارهای غیر نقدی و بانکی شما را انجام می دهند.

بنابراین با استفاده از دستگاه کش لس در مکان هایی مانند ایستگاه های اتوبوس، مترو یا بیشتر ادارات و شرکت های بزرگ می توان فعالیت های بانکی و روزمره را به بهترین شکل ممکن انجام داد. علاوه بر این بیشتر سرمایه گذاران و صاحبان کسب و کارهای بزرگ می توانند با استفاده از این دستگاه ها به دنیای تکنولوژی وارد شوند.

بررسی ده گردش آخر حساب و دریافت گزارش آنها و تغییر رمز کارت های بانکی نیز مزایای دیگری هستند که دستگاه کش لس را از سایر دستگاه های خودپرداز متمایز می کنند.

با استفاده از این دستگاه می توان نسبت به پرداخت عوارض شهرداری یا عوارض خروج از کشور نیز اقدامات لازم را انجام داد. کمک به خیریه و شرکت در طرح های نیکوکاری، خرید شارژ سیم کارت و مواردی از این دست نیز از سایر مزیت های این دستگاه محسوب می شوند.

بنابراین با استفاده از کش لس یک فروشگاه کامل و بانکی در اختیار شما قرار می گیرد که از نظر امکانات و امنیت حرف اول را می زند.

منبع



:: بازدید از این مطلب : 28
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 29 / 10 / 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ریحانه

انواع پارتیشن اداری ام دی اف دوجداره کدامند؟

شناخت انواع پارتیشن اداری ام دی اف دوجداره قبل از خرید این محصول الزامی است. از مهم‌ترین انواع این محصول می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

پارتیشن اداری ام دی اف دوجداره ساده

اگر به دنبال یک پارتیشن ساده و معمولی هستید ما خرید پارتیشن اداری ام دی اف دوجداره ساده را به شما توصیه می‌کنیم. با مشاهده عکس پارتیشن اداری ام دی اف دوجداره ساده متوجه خواهید شد که در ساخت این پارتیشن هنر و خلاقیت بالایی به کار رفته است. با این وجود قیمت پارتیشن اداری ام دی اف دوجداره ساده بسیار مناسب می‌باشد.

لازم به ذکر است که نصب پارتیشن اداری ام دی اف دوجداره ساده با اینکه آسان به نظر می‌رسد اما دشوار و چالش‌برانگیز است. به همین دلیل ضروری است که در هنگام ثبت سفارش پارتیشن اداری ام دی اف دوجداره ساده از متخصصان بخواهید در زمینه نصب پارتیشن اداری ام دی اف دوجداره ساده نیز به شما کمک کنند.

 

پارتیشن اداری ام دی اف دوجداره متحرک

خرید پارتیشن اداری ام دی اف دوجداره متحرک بیشتر مناسب کسانی است که می‌خواهند یک پارتیشن با قابلیت جابه‌جایی بالا تهیه کنند.‌

با مشاهده عکس پارتیشن اداری ام دی اف دوجداره متحرک متوجه خواهید شد که در طراحی این محصول ظرافت و خلاقیت بسیاری به کار رفته است. به همین دلیل نیز تقاضا برای سفارش پارتیشن اداری ام دی اف دوجداره متحرک بالا است.

بهتر است قبل از سفارش حتما با متخصصان مشورت کنید و از قیمت پارتیشن اداری ام دی اف دوجداره متحرک اطلاع یابید. پس از خرید نیز می‌توانید فرایند نصب پارتیشن اداری ام دی اف دوجداره متحرک را به متخصصان ما بسپارید تا به بهترین نحو ممکن اجرا شود.

 

پارتیشن اداری ام دی اف دوجداره کرکره دار

پارتیشن اداری ام دی اف دوجداره کرکره دار از پارتیشن‌های محبوب بازار است که به دلیل داشتن کرکره بدین نام شناخته می‌شود. کیفیت بالای این محصول باعث می‌شود تا افراد بسیاری در سراسر ایران و جهان در پی برنامه‌ریزی برای خرید پارتیشن اداری ام دی اف دوجداره کرکره دار باشند و تصمیم بگیرند با استفاده از این محصول به پارتیشن‌بندی محیط بپردازند.

این افراد بهتر است در ابتدا عکس پارتیشن اداری ام دی اف دوجداره کرکره دار را مشاهده کنند و سپس با متخصصان ما تماس بگیرند تا قیمت پارتیشن اداری ام دی اف دوجداره کرکره دار را جویا شوند.

اگر می‌خواهید در محیط‌های اداری و تجاری با این استفاده از این پارتیشن فرایند پارتیشن‌بندی را آغاز کنید همین حالا فرایند سفارش پارتیشن اداری ام دی اف دوجداره کرکره دار را آغاز کنید. در نهایت نیز برای نصب پارتیشن اداری ام دی اف دوجداره کرکره دار از متخصصان ما کمک بگیرید تا بهترین خدمات به شما عزیزان ارائه شود.

منبع : https://decootop.com/double-wall-mdf-office-partition/

 



:: بازدید از این مطلب : 49
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 13 / 10 / 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ریحانه

باتری های سونی و پاناسونیک در ایران چه وضعیتی دارند؟

امروز در ایران سونی و پاناسونیک، دور برند شناخته شده برای خرید باتری به شمار می روند و از همین رو در این مقاله به بررسی محصولات موجود در بازار ایران از این دو ابر کمپانی در زمینه تولید لوازم خانکی و الکترونیکی پرداخته ایم. با ما همراه باشید.

 

زمینه های فعالیت شرکت سونی و پاناسونیک در ایران به یک یا دو محصول محدود نمیشود. هدف ما در این مقاله بررسی مواردی است که مربوط به باتری های قلمی و نیم قلمی می شود اما این دو کمپانی در تمامی زمینه های موجود در لوازم خانگی فعالیت دارند.تاریخچه مختصری از این دو شرکت را نیز برای شما گرد آورده ایم.

کمپانی سونی در زمینه های بیشتری به صورت بسیار تاثیر گذار فعالیت می کند که نمونه های آن تولید بازی ها برای کنسول سونی (که به گفته بسیاری از افراد بهترین کنسول بازی موجود در بازار است) و کمپانی فیلم سازی در صنعت سینما است.شاید برای شما جالب باشد که بدانید حتی واکمن که اولین دستگاه پخش صوتی قابل حمل است توسط شرکت سونی در سال ۱۹۷۹ تولید شده است.از جمله تولیدات دیگر این شرکت نیز میتوان به تلوزیون،دستگاه های رادیویی،دوربین های عکساسی و فیلمرداری اشاره کرد.از دیگر تولیدات منحصر به فرد و جاودانه سونی میتوان سی دی را نام برد که به تحت عنوان لوح فشرده قابل حملی که میتوان اطلاعات را در روی آن ذخیره کرد و فضای کمتری را میگرفت،در سال۱۹۸۴ به بازار عرضه کرد.

شرکت پاناسونیک امروزه هم ردیف بزرگترین شرکت های صنایع الکترونیکی و مخابرتی ژاپن است. در حالی که شروع کار این شرکت در ابتدا با تولید لامپ های دوچرخه با برند ناسیونال بود در سال ۲۰۱۸شرکت پاناسونیک یکی از ابَر تولید کنندگان تلوزیون در جهان شناخته شد.

 

باتری های سونی و پاناسوینک

این دو شرکت در زمینه تولید انواع باتری های قلمی فعالیت گسترده ای دارند و از همین رو نمونه هایی از این موارد را برای شما بیان می کنیم.

تولید باتری قلمی (AAA)  سونی و پاناسونیک

به گزارش پیشگام آی تی در ابتدا بد نیست بدانیم که باتری قلمی چیست و چه ساختاری میتواند داشته باشد.به طور کلی در ابتدا تولید باتری ها اندازه آنها زیاد قابل توجه نبود ولی با پیشرفت روز افزون وسایل نیازمند به تامین کننده انرژی،باتری ها جایگاه خاصی درا پیدا کردند و ابعاد آنها برای وسایل مختلف مهم شمرده شد.پس سازمان استاندارد سازی آمریکا اقدام به دسته بندی باتری ها کرد.باتری های قلمی میتوانند از نوع زینک-کربن،آلکالاین،لیتیوم-یون،لیتیوم-پلیمر و نیکل کادمیم و همچنین نیکل هیدرید فلز،باشند که هر کدام از این انواع باتری قابلیت های منحصر به خود را دارد.

باتری های قلمی بیشتری استفاده و تولید را در بین تمامی انواع باتری ها داشته و استفاده از این باتری ها در همه زمینه های زندگی ما جاریست. برند های سونی و پاناسونیک از قدیم با تولید این نوع باتری های کاربردی با کیفیت بسیار بالا سهم قابل توجهی از بازار جهانی را به خود اختصاص داده اند.

تولید باتری قلمی آلکالاین سونی و پاناسونیک

باتری های قلمی الکالاین سونی و پاناسونیک نیز از نمونه های خوب باتری تولید شده در بازار به شمار می روند. این نوع از باتری به دلیل طول عمر بالاتر (حدود 7 برابر باتری های قلمی معمولی) استفاده زیادی در زمینه های مختلف دارند.

لازم به ذکر است که این نوع از باتری از مقاومت داخلی پایین تری برخوردار است و برای مواردی که نیاز به تعویض در بلند مدت وجود دارد استفاده می شود.

تولید باتری نیم قلم (AA) پاناسونیک و سونی

نوع دیگر باتری که شاید نسل دوم باتری های روزمره را ساخته است باتری نیم قلمی است. این نوع باتری ابعاد کوچک تری به نسبت باتری های قلمی داشته و موارد استفاده بسیار زیادی دارد.

 شرکت های سونی و پاناسونیک در این زمینه پیشگام بوده اند و همین پیشگامی باعث شده تا برند سونی و پاناسونیک در این نوع از باتری نیز کیفیت بسیار مناسب و قیمت به صرفه ای را نیز عرضه کنند.

 

باتری نیم قلم آلکالاین سونی و پاناسونیک

باتری نیم قلمی آلکالاین، این باطری یک بار مصرف میباشد وبا توجه به همین مسئله  قابل شارژ مجدد نمیباشد، تفاوت این باتری با باتری معمولی این است که طول عمر این باتری حدود 7 برابر باتری نیم قلمی معمولی است، خرید باتری آلکالاین نسبت به باتری نیم قلمی معمولی  از لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه تر میباشد  زیرا که عمر بیشتری دارند.

ویژگیهای باتری آلکالاین

  • قیمت ارزان ‌:‌ این باتری‌ها با قیمت بسیار مناسب و پایینی در بازار عرضه می‌شوند.
  • ایمنی بالا : آلکالاین بعد از اتمام دور انداخته می ‌شود و به همین دلیل با شارژ مجدد و جریان برق سروکار ندارید. در نتیجه نگرانی بابت نوسانات برق، آسیب به باتری، عدم تطابق شارژر و وجود ندارد.
  • دوست محیط زیست:  آلکالاین فاقد جیوه و مواد سمی است و ضرری به طبیعت نمی ‌رساند. لذا می‌توان ‌این باتری را بازیافت کرد.
  • همیشه در دسترس:  اگر احیانا در سفر باتری شما مشکل پیدا کند، تقریبا در هر شهری می‌توانید به سادگی ‌این باتری‌ها را تهیه کنید.

باتری آلکالاین AAs و AAAs معمول ترين نوع باتری آلكالاين هستند كه ولتاژ نامی هر سلول ‌این باتری‌ها در روزهای اول ۱.۵ و در روزهای بعدی ۱.۲ ولت است. عموما باتری‌های AAs به دلیل ولتاژ نامی حدود ۱.۲ ‌این باتری‌ها به صورت پکیج دسته بندی می‌شوند. مثلا ۳ تا از آنها را در يك پكیج قرار می دهند تا ولتاژ ۳.۳ ولت را تامين کند.

قابلیت شارژ مجدد

وزن
)گرم(

انرژی ذخیرهشده
(Wh)

انرژی ویژه
(Wh/Kg)

چگالی انرژی
(Wh/L)

 

ندارد

۱۳۵

۲۰.۸۳

۱۵۴.۳

۴۲۰

آلکالاین سایز  D

ندارد

۶۵

۹.۵۶

۱۴۷

۳۹۱

آلکالاین سایز  C

ندارد

۱۲

۱.۴۱

۱۱۷.۵

۳۶۵

آلکالاین سایز  AAA

ندارد

۲۴

۲.۶۰

۱۰۸.۳

۳۲۸

آلکالاین سایز  AA

دلیل انتخاب باتری های سونی و پاناسونیک به نسبت سایر باتری های موجود در بازار ایران چیست؟

ü شاید اصلی ترین دلیل برای بسیاری از ما برای انتخاب یک جنس پیشینه برند تولید کننده محصول باشد. سونی و پاناسونیک هر دو در این زمینه خوش نام بوده و محصولاتی را به بازار جهانی عرضه می کنند که کیفیت مطلوبی را شامل می شوند.و حتی در مواردی محصولاتی را برای اولین بار تولید کرده اند.

ü دلیل دوم برای استفاده از برند های ذکر شده عدم قیمت گذاری غیرعقلانی به نسبت نام و کیفیت برند است..قیمت محصولات در بیشتر موارد برای مصرف کنندگان با توجه به کیفیت محصول حائز اهمیت است که  شرکت سونی و پاناسونیک با توجه به کیفیت بالای محصولات خود و به دلیل مشتری مداری به موارد ذکر شده توجه ویژه ای داشته و محصولات خود را با مدیریت قیمت به بازار های جهانی عرضه می کنند

ü دلیل سوم که بسیار مهم است کیفیت ساخت برند های ذکر شده در تولید باتری نیم قلمی و باتری قلمی است. برند های بزرگ مثل سونی و پاناسونیک به دلیل توان مالی بسیار بالا از آزمایشگاه های بسیار خوب و مطلوبی برخوردار هستند و دقیق ترین آزمایشات را به روی محصولات خود اعمال میکنند تا محصولی با بهترین کیفیت را به مشتریان خود ارائه دهند.

ü دلیل چهارم انتخاب باتری های ذکر شده توان تشخیص فیک و یا اصل بودن محصول از طرف شماست. به این صورت که با مراجعه به سایت اصلی و یا شرکت عرضه کننده باتری در کشور ایران می توانید استعلام محصول را گرفته و از اصلی بودن آن اطمینان حاصل نمایید.

تشخیص باتری سونی اصل از تقلبی

باتری های یاد شده در این مقاله به دو نوع قابل شارژ و معمولی به بازار جهانی عرضه می شوند. شرکت سونی در مقاله Warning on Counterfeit Rechargeable Battery and its Charger (هشدار در مورد باتری قابل شارژ تقلبی و شارژر آن) به شرح روند تشخیص باتری های تقلب از اصلی پرداخته است. که همین موضوع از مسئولیت پذیری بسیار بالای این شرکت است.

منبع:



:: بازدید از این مطلب : 86
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 29 / 2 / 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ریحانه

مدیریت ارتباط با مشتری یا CRM چیست؟

همان‌طور که در آغاز این مطلب ذکر شد، CRM شکل کوتاه شده عبارت انگلیسی Customer Relationship Management به معنی مدیریت ارتباط با مشتری است. به طور کلی، CRM یک استراتژی سازمانی است که برای مدیریت روابط و تعاملات شرکت با مشتریان بالقوه و بالفعل طراحی و تنظیم می‌شود.
مدیریت ارتباط با مشتری یا CRM یک اصل کلی بسیار ساده دارد: «اولویت با مشتری است». این اصل کلی تقریباً همان شعار قدیمی فروشندگان ایرانی است که قبلاً در فروشگاه‌های مختلف شاهد آن بودیم: «همیشه حق با مشتری است.»
هنگامی‌که برای مشتری اولویت قائل می‌شوید و به هر تعاملی از زاویه دید وی نگاه می‌کنید، نتیجه کارتان چیزی به‌جز فراهم آوردن تجربه‌های بهتر برای وی نخواهد بود که این به نوبه خود باعث افزایش اعتماد او به شرکت شما خواهد شد.
 
 

ابعاد گوناگون CRM

به طور کلی وقتی از ترکیب CRM استفاده می‌شود، معمولاً منظور یک یا چند مورد از موارد زیر است:
•CRM به عنوان استراتژی یا راهبرد: این نگرش یا فلسفه کسب‌وکار نسبت به نحوه مدیریت رابطه با مشتریان بالقوه و بالفعل است؛
•CRM به عنوان فرآیند: در این حالت می‌توان CRM را به عنوان شیوه‌ها و روندی در نظر گرفت که کسب‌وکار برای رشد و مدیریت آن رابطه‌ها به آن متوسل می‌شود؛ 
•CRM به عنوان فناوری: در این حالت، CRM یک محصول ساخته دست فناوری است که انواع مختلفی دارد و کارکنان شرکت از آن برای ثبت، گزارش و تحلیل تعاملات بین شرکت و کاربران آن استفاده می‌کنند. این CRM فناوری محور را با نام‌های سیستم، نرم‌افزار یا راهکار CRM نیز می‌شناسیم. در قسمت بعد با این تعریف از CRM بیشتر آشنا می‌شویم.
برای مشاهده ادامه مطلب درباره CRM به سایت https://www.owj.io مراجعه کنید.


:: بازدید از این مطلب : 72
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 29 / 2 / 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ریحانه
نحوه انتخاب و خرید عسل طبیعی

خرید عسل طبیعی باید به سادگی برداشتن یک ظرف که روی آن عبارت «عسل طبیعی» درج شده، باشد اما قوانین حاکم بر صنعت زنبورداری به قدری سهل‌انگارانه است که نمی‌توان به راحتی به یک لیبل اعتماد کرد.

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، بهترین راه برای انتخاب و خرید عسل طبیعی یا خام این است که از فروشندگانی که مستقیم با زنبوردار در ارتباط هستند خرید کنید. زمانی که منبع معتمد خود را پیدا کردید، بقیه کار به یافتن عسل مناسب خودتان با آزمون و خطا در مورد طعم‌ها و خواص‌شان برمی‌گردد.

نکاتی که در خرید عسل خام باید به آنها توجه کنید؛

قبل از خرید عسل، معنای عسل طبیعی خام را بدانید

شما باید بدانید که عسل طبیعی خام در هیچ فرایندی دست کاری نشده، حرارت ندیده و فیلتر نشده است. در نتیجه خواص فوق‌العاده آن در حفظ سلامتی از جمله آنتی اکسیدان‌ها، مواد معدنی و آنزیم‌هایش حفظ شده‌اند. بهتر است بدانید که قوانین نظارتی در لیبل گذاری و عرضه محصولات در بازار بسیار سست هستند. فکر نکنید عسلی که روی آن صرفاً لیبل «عسل خام» درج شده است، ۱۰۰ درصد طبیعی است. فیلتر کردن و حرارت دادن بسیاری از مواد مٌغذی عسل خام را از بین می‌برند.

منبع اصلی برای خرید عسل طبیعی را پیدا کنید

در صورت امکان زنبوردار محلی پیدا کنید که کاملاً به کارش شناخت داشته باشید. اما از آنجایی که بسیاری از زنبورداران اهل کوچ هستند و یا کندوهای خود را در نقاط دوردست مستقر می‌کنند ممکن است پیدا کردنشان برای شما دشوار باشد. بنابراین می‌توانید از فروشندگانی که ارتباط مستقیمی با زنبورداران دارند خرید کنید. این فروشندگان قطعاً سایر محصولات زنبور عسل مانند ژل رویال، بره موم و گرده گل را نیز با بهترین کیفیت عرضه می‌کنند.

تفاوت عسل خام و غیر خام را بشناسید

از آنجایی که نمی‌توان به لیبل‌ها اعتماد کرد با دقت بیشتری به عسل‌های موجود در فروشگاها توجه کنید تا کم کم تفاوت‌شان را متوجه شوید. عسل حرارت دیده یا فیلتر شده شفاف است و هیچ نشانه‌ای از کریستال (رُس) یا ذرات معلقی همچون گرده گل در آن یافت نمی‌شود. عسل طبیعی خام بر خلاف این نوع عسل‌هاست و زودتر از سایر عسل‌های رُس می‌زند.

* این موضوع یک قانون نیست بلکه یک راهنمایی است. هر نوع عسلی می‌تواند در طول زمان رُس بزند (اصطلاح اشتباه: شکرک بزند). این موضوع بستگی به نوع گل، منطقه، نحوه نگهداری، میزان حرارت‌دیدگی و … دارد. عسل آویشن از جمله عسل‌هایی است که خیلی دیرتر رُس می‌زند.

* بسیاری از زنبورداران عسل را قبل از بسته‌بندی حرارت می‌دهند تا از رُس بستن زود هنگام آن جلوگیری کنند. همین امر عسل را از حالت طبیعی و خام خارج می‌کند.

* همچنین عسل را از فیلتر عبور می‌دهند تا ذرات گرده گل و موم را از آن جدا کنند تا مردم فکر نکنند در عسل ناخالصی وجود دارد.

* بنابراین بسیار محتمل است عسلی که رُس زده و یا ذرات گرده گل و موم در آن دیده می‌شود طبیعی و خام باشد.

منبع : https://www.mehrnews.com/news/4986217/%D9%86%D8%AD%D9%88%D9%87-%D8%A7%D9%86%D8%AA%D8%AE%D8%A7%D8%A8-%D9%88-%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%D8%B9%D8%B3%D9%84-%D8%B7%D8%A8%DB%8C%D8%B9%DB%8C



:: بازدید از این مطلب : 101
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 1 / 1 / 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ریحانه

لوازم خانگي ضروري

لوازم خانگي مهم ترين اجزا و كالا هاي يك خانه هستند؛ البته وجود برخي از آن ها ضرورت زيادي در خانه ها ندارد اما بدون حضور و وجود برخي از آن ها نمي توان زندگي كرد. در اين مقاله قصد داريم ليستي از ضروري ترين لوازم خانگي را به شما ارائه كنيم.

لوازم خانگي ضروري

ليست و اسامي كه در ادامه قرار است به شما بدهيم، لوازمي هستند كه زندگي بدون استفاده از آن ها تقريبا غير ممكن خواهد بود و مطمئنا وجود آن ها لازم و ضروري است.

يخچال

يخچال يكي از اصلي ترين لوازم خانگي به حساب مي آيد؛ اين كالا فوق العاده ضروري است و اگر در خانه اي از آن استفاده نشود، تمامي وسايل خوراكي و ... فاسد و مضر خواهند شد. البته امروزه تمامي خانواده ها از يخچال استفاده مي كنند و وسايل خوراكي شان را درون آن مي گذارند.
 

ساعت

شما به هيچ عنوان نمي توانيد بدون استفاده از ساعت كار هاي تان را پيش ببريد؛ طبيعتا براي فهميدن روز و شب و ساعت دقيق بايد از اين وسيله استفاده كنيد. اكثر ساعت هايي كه در اين دهه طراحي و توليد شده اند، جنبه تزئيني هم دارند و دكوراسيون خانه شما از نظر ظاهري دچار مشكل نخواهد شد.

براي مثال، شما يك قرار كاري در ساعت 8 شب داريد؛ بدون اطلاع از ساعت نمي توانيد سر وقت به قرار كاري تان برسيد. در نتيجه براي سر وقت رسيدن و از بين نرفتن اين قرار، بايد از ساعت استفاده كنيد و همواره براي از دست ندادن زمان، به آن توجه داشته باشيد.

اجاق گاز

وجود يك اجاق گاز براي پخت و پز در هر خانه اي ضروري است؛ البته برخي از خانه ها از تك شعله براي پخت و پز استفاده مي كنند كه كاربرد بسيار كمتري نسبت به اجاق گاز دارد.

ماشين لباسشويي

كمتر خانه اي را مي توانيد بيابيد كه در آن براي شستن لباس از ماشين لباسشويي استفاده نمي شود؛ امروز اكثر خانواده ها براي شستن لباس و وسايل، از دست هاي شان كمك نمي گيرند و به راحتي آن ها را درون ماشين لباسشويي مي اندازند و روشن مي كنند تا صفر تا صد كار هاي مربوط به شستشو، توسط اين وسيله انجام شود.

تلويزيون

تلويزيون را مي توانيد در اكثر خانه ها مشاهده كنيد؛ به طور كلي، تمامي افراد در طول شبانه روز حداقل چند دقيقه اي را به تماشاي فيلم و سريال و ديدن برنامه هاي تلويزيون مي پردازند. لازمه تماشاي آن ها، تلويزيون است. البته شما مي توانيد با تلفن همراه تان هم اين برنامه ها را مشاهده كنيد اما بدون شك تلويزيون كاربردي ترين وسيله براي تماشاي فيلم و سريال است.
 

جمع بندي نهايي

لوازم خانگي ضروري كه در اين مقاله گفته شد، بخشي از مهم ترين وسايلي بودند كه بايد در خانه ها وجود داشته باشند؛ البته لوازم ديگري مانند كامپيوتر براي گذراندن اوقات فراغت و دسترسي به فضاي مجازي و حتي راه اندازي كسب و كار، مايكروفر براي گرم كردن غذا و يا طبخ سريع آن ها، تهويه براي گردش هوا در آشپزخانه، سرويس بهداشتي و ... و حتي مبلمان براي نشستن راحت هم براي خانه ها جزء لوازمي است كه اگر از آن ها استفاده نشود، كمبودشان حس خواهد شد.

به طور كلي، مي توانيد با مراجعه به سايت جنرال حيدري كه يكي از بهترين سايت ها در زمينه لوازم خانگي است، قيمت و توضيحات تكميلي را درباره اين وسايل و لوازم خانگي ضروري كه يك خانه به آن نياز دارد، مشاهده و مطالعه كنيد.



:: بازدید از این مطلب : 82
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 20 / 12 / 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ریحانه

کیسه زباله

شرکت میزبان پلاست  مجموعه ای کامل از کیسه های زباله با عملکرد بالا برای مصارف گوناگون (سنگین و سبک) و جمع آوری زباله های ادارات، بیمارستان ها، منازل، صنعتی و عمومی در سایزها و رنگ های گوناگون عرضه می نماید.

  •  ساده یا چاپی

  • بند دار و بدون بند

  • برگه ای یا رولی

 

لازم به ذکر است جهت تامین نیاز بازار های گوناگون، تولید بر مبنای سفارش مشتری انجام می شود.

کیسه زباله، بمنظور جمع آوری زباله ها در منازل، شرکتها، مراکز صنعتی و بیمارستانی و ... مورد استفاده قرار می گیرد. با توجه به عادت مصرف کنندگان محترم به استفاده از نوع سنتی کیسه زباله در بسته بندی های تخت و جدا از هم و در راستای پاسخ به نیاز گروه دیگر از مصرف کنندگان و همچنین بهینه نمودن مصرف، شرکت تولیدی نایلون سپید ، کیسه زباله را با بهترین مواد اولیه ممتاز تولید و به صورت کیسه زباله رولی، تولید و بصورت بسته بندی جذاب به باز ار عرضه نموده است.

کیسه زباله ها کیسه زباله ها تهیه شده از مواد درجه یک و در اندازه های مختلف و با رنگ های زرد ، سفید ، آبی و مشکی و حتی رنگهای سفارشی مشتریان قابل تهیه می باشد

مواد پلی اتیلن سنگین و پلی اتیلن سبک، از مواد تشکیل دهنده کیسه زباله رولی می باشد

 

 توضیحات بیشتر در مورد  کیسه های زباله و بیمارستانی :

اصولا از کیسه زباله جهت حفظ بهداشت محیط فردی و اجتماعی استفاده می کنیم و به سبب آن مواد و اقلام زاید غیر قابل استفاده را در آن قرار داده و از محل کار ویا زندگی خود خارج می نماییم اما آیا تا حالا نسبت به تفکیک زباله های خود اقدام نموده ایم ویا ایا شهرداری نسبت به دریافت تفکیک شده زباله ها کاری کرده است ؟اما زباله های در چندین نوع و سایز مختلف وجود دارند که هر کدام کاربردی خاص و جداگانه دارند مثلا در مورد بیمارستانها می توان مثال زد که کیسه های زباله زرد مربوط به زباله های عفونی می باشد.شرکت تولیدی نایلون سپید به عنوان بزرگترین شرکت تولیدی انوع نایلون ، نایلکس و سلفون در 
سطح کشور تولید کننده انوع نایلون ونایلکس زباله ای می باشد محصولات این شرکت در بخش کیسه زباله عبارتند از :

1- کیسه زباله ای معطر که با اسانس های خوشبو جهت استفاده در منازل و محل کارشما توصیه 

می گردد .

2- کیسه زباله رولی که به صورت بسته بندی سه عددی وبه صورت بسیار زیبا و شکیل بسته بندی شده و با توجه به پرفراژ دار بودن ان به سهولت قابل جدا شدن می باشد

3- کیسه زباله معروف به طرح لندنی که دارای مقاومت و کشش بسیار بالا می باشد

4- کیسه زباله صادراتی که مختص صادرات می باشد

5- کیسه زباله اتوکلاو وبیمارستانی که مختص بیمارستانها و مرکز پزشکی می باشد وبه صورت 

های ذیل موجود می باشد :کیسه زباله بیمارستانی آرمدار ؛ مخصوص ؛ نایلون زباله آرمدار بیمارستانی-زرد

نایلون زباله بیمارستانی-نارنجی

6- کیسه زباله فله ای و با بسته بندی کیسه ای 20 و 25 کیلیویی جهت فروشندگان مصنوعات پلاستیکی .



:: بازدید از این مطلب : 76
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 20 / 12 / 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ریحانه

انواع عکاسی صنعتی

 

1 ــ عکاسی تبلیغاتی :

 

عکاسی تبلیغاتی را می توان شاخه ای از عکاسی صنعتی معرفی کرد که با هدف به نمایش گذاشتن یک کالا ، خدمات ، برند یا حتی یک فرد در تبلیغاتی مانند روزنامه ها ، مجلات ، تبلیغات چاپی ، بروشورها و... استفاده می شود . همچنین شما می توانید شاهد انواع عکس صنعتی در تبلیغات غیر چاپی قبیل  وب سایت ها ، تبلیغات دیجیتالی ، تبلیغات تلویزیونی ، بیلبوردها و... باشید .

عکاسی تبلیغاتی را می توان محبوب ترین شاخه از عکاسی صنعتی دانست که با هدف ترغیب افراد به خرید انجام می شود .

 

2 ــ عکاسی هوایی :

 

عکاسی هوایی شاخه ای از عکاسی صنعتی است که تصاویر را در ارتفاعات بالا عکاسی می کند . در این عکاسی انواع عکس صنعتی با دوربین های بسیار پیشرفته از درون هلیکوپترها ، سیستم های هوایی ، پاراشوت ، بالون و... گرفته می شوند .

 

3 ــ عکاسی معماری و نمای داخلی:

 

عکاسی معماری و نمای داخلی را می توان شاخه ای از عکاسی صنعتی دانست که به عکس برداری از ساختمان ها ، بناها ، نماهای داخلی یک خانه یا یک رستوران می پردازد .

 

4 ــ  عکاسی ماشین :

 

شاخه از عکاسی صنعتی عکاسی ماشین نام گذاری می شود . انواع عکس های صنعتی در این زمینه توسط دلال های ماشین و شرکت های ماشین سازی گرفته می شود .

 

5 ــ عکاسی غذا :

 

یک شاخه بسیار تخصصی از عکاسی صنعتی ، عکاسی غذا است .که از محبوبیت بسیار بالایی نیز برخوردار است . بنابراین در این حوزه از عکاسی صنعتی سطح تقاضا نسبت به دیگر شاخه های عکاسی صنعتی بیشتر است .

البته این نکته قابل توجه است که عکاسی غذا هنوز هم نسبت به عکاسی تبلیغاتی در رده پایین تری از تقاضا برخوردار است . در واقع عکاسی تبلیغاتی را می توان محبوب ترین نوع عکاسی صنعتی دانست .

 

6 ــ عکاسی محصول :

 

عکاسی محصول یکی از جدی ترین شاخه های عکاسی صنعتی معرفی می شود . این حوزه از عکاسی صنعتی و عکاسی تبلیغاتی برای شرکت های تولیدکننده محصول بسیار پرطرفدار و جدی مطرح می شود . زیرا یک شرکت می تواند با تبلیغ کالای مورد نظر شرکت خود از طریق این عکاسی تبلیغاتی ، کالای خود را برای مشتریان تبلیغ کند و به فروش بالا برسد .

این حوزه از عکاسی صنعتی را می توان یکی از حوزه هایی دانست که توانسته با پیشرفته بالایی روبه رو باشد و به سطح بالایی از کارایی خود در عکاسی صنعتی نسبت به دیگر شاخه ها برسد .

هدف این حوزه از عکاسی تبلیغاتی ، تبلیغ ویژگی های مختلف و مزایای متفاوت کالا است . به گونه ای که گفته می شود انواع عکس صنعتی در این حوزه می تواند نمایانگر ویژگی های بی همتا یک کالا باشد .



:: بازدید از این مطلب : 79
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 12 / 10 / 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ریحانه

تلویزیون های بزرگ سامسونگ از مزیت‌های زیادی بهره می‌برند. در ادامه با معرفی این مزایا، به این پرسش پاسخ می‌دهیم که چرا باید در خانه تلویزیون بزرگ داشته باشیم ؟ قیمت تلویزیون سامسونگ چقدر است ؟

امروزه به کمک ترکیب صفحه نمایش بزرگ و هوشمندی تلویزیون قابلیت‌های فوق‌العاده‌ای در دسترس ما قرار گرفته است، از سرویس‌های استریم گسترده تا بازی‌های ویدیویی سینمایی، همگی محتوایی شگفت‌انگیز را در اختیار ما قرار داده‌اند که تا پیش از این سابقه نداشته است. در واقع مهم‌ترین دلیل در دسترس قرار گرفتن این محتواهای جذاب و شگفت‌انگیز صفحه نمایش‌های بزرگ و فراگیر تلویزیونی است.

با توجه به این که عمر مفید یک تلویزیون به طور متوسط بین ۵ تا ۷ سال است. پس زمانی که برای خرید تلویزیون جدیدی اقدام می‌کنید، بایستی مطمئن باشید که از انتخاب خود برای مدتی طولانی راضی و خشنود خواهید بود. با گذشت زمان، بسیاری از مصرف‌کنندگان از این که در زمان خرید، تلویزیونی با صفحه نمایش بزرگ‌تر را انتخاب نکرده‌اند اعلام پشیمانی می‌کنند. در واقع مصرف‌کنندگان امروزی تصویری بزرگتر و فراگیرتر می‌خواهند.

همین دلایل می‌تواند نتایج تحقیقاتی که اخیرا توسط بخش مصرف کنندگان شرکت سامسونگ الکترونیکس انجام شده است را توجیه کند. در این تحقیقات مصرف‌کنندگان اصلی‌ترین علت ارتقای تلویزیون خود را اندازه صفحه نمایش بیان می‌کنند. ضمنا همین مسئله پیش‌بینی کارشناسان را مبنی بر رشد ۱۷ درصدی فروش تلویزیون های ۷۵ اینچی و حتی بزرگتر و همچنین رشد فروش ۱۱۰ درصدی تلویزیون های ۸K را نیز کاملا منطقی جلوه می‌دهد.

در حقیقت مزایای خرید تلویزیون با صفحه نمایش بزرگ، به اندازه وضوح تصاویر فراگیر در تلویزیون های بزرگ واضح و روشن است. حالا بیایید نگاهی دقیق‌تر به برخی از این مزایا بیندازیم.

مزایای تلویزیون های بزرگ سامسونگ

۱- سطح جدید واقعیت

ممکن است ساده به نظر برسد، اما این یک واقعیت است که هرچه صفحه تلویزیون شما بزرگتر باشد، ارزش و قابلیت‌های کیفیت تصویر آن راحت‌تر دیده می‌شود.

نکته کلیدی اینجاست که توازن بین اندازه و وضوح تصویر به تعداد پیکسل‌های صفحه تلویزیون مرتبط است. در نتیجه هرقدر تلویزیون بزرگتر باشد، وضوح تصویر از اهمیت بیشتری برخوردار می‌شود. تلویزیونی با وضوح تصویری فوق‌العاده مثل سری QLED 8K سامسونگ ۳۳ میلیون پیکسل را در صفحه نمایش خود جای می‌دهد. وجود این تعداد پیکسل‌ها وضوحی غیرقابل تصور را در تلویزیون صفحه بزرگ شما رقم می‌زند و با ارائه تصویری بزرگتر و واقعی‌تر تجربه بصری فراگیری که می‌بینید را تقویت می‌کند.

 

۲- تماشای فیلم

تلویزیون های بزرگ و با وضوح تصویر بالا ایده‌آل‌ترین گزینه برای دیدن تمامی جزئیات مربوط به فیلم‌ها و سریال‌ها هستند. این شامل فیلم‌های بلو-ری Ultra-HD 4K و همینطور محتواهای روبه‌رشد سرویس‌های استریم ویدیو و VODها‌ می‌شود.

 

۳- بازی

کنسول‌های بازی‌های ویدیویی امروزه بسیار پیشرفته و قدرتمند هستند و می‌توانند گیم‌پلی غنی و پرجزئیاتی را به گیمرها ارائه دهند. هنگامی که با کنسول بازی به به تلویزیون‌های با صفحه نمایش بزرگ سامسونگ متصل می‌شوید، عملکرد صفحه نمایش فراگیرتر می‌شود. تلویزیون های QLED سامسونگ بازی‌های سطح بالا و پیشرفته را با حالت Auto Game Mode ارائه می‌دهد، یک عملکرد داخلی که به طور خودکار دستگاه‌های بازی متصل را آنالیز می‌کند و با بهینه‌سازی تنظیمات تلویزیون گیم پلی دقیق، روان و واقعی‌تری را مهیا می‌کند.

۴- تماشای ورزش

تماشای ورزش با تلویزیونی دارای صفحه نمایش بزرگ، مبل خانه شما را به بهترین صندلی در جایگاه تبدیل می‌کند. دیدی با وسعت گسترده و با جزئیات بیشتر باعث می‌شود احساس کنید در استادیوم حضور دارید و گویی در حال تشویق تیم مورد علاقه خود هستید.

۵- لذت یادگیری

یکی از کاربردهایی که در چند ماه اخیر بسیار مورد توجه قرار گرفته، استفاده از تلویزیون برای آموزش و یادگیری است. با تعداد دانش آموزان زیادی که در ماه‌های اخیر در خانه درس می‌خوانند، تلویزیون به عنوان ابزار ارزشمندی برای برانگیختن حس کنجکاوی جوانان، نقش مهمی را ایفا می‌کند. همچنین یک تلویزیون با صفحه بزرگ، پنجره بزرگتری را برای کاوش در طیف گسترده‌ای از موضوعات جالب می‌گشاید.



:: بازدید از این مطلب : 77
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 8 / 10 / 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ریحانه

 

بهترین مجری لیپوساکشن کجاست ؟

با توجه به آنچه که در بالا در مورد روش های لیپوماتیک و لیپوست توضیح داده شد، بهتر است بدانید که کلینیک تخصصی رویان، بهترین مجری در زمینه انجام این دو روش لیپوساکشن به حساب می آید. بنابراین با کمی دقت و تحقیق متوجه خواهید شد که اگر بخواهید جراحی زیبایی لیپوساکشن خود را تحت نظر یک پزشک معتبر و ماهر و در یک محیط بسیار مجهز انجام دهید، اولین و بهترین مورد انتخابی برای شما کلینیک کاشت مو رویان خواهد بود.

برگزاری جلسه مشاوره اولیه با یک پزشک حاذق این امکان را برای شما فراهم می کند تا از نظر شرایط مختلف مورد بررسی قرار گیرید. انجام برخی آزمایش های اولیه، پرس و جو در مورد داروهای مخصوص و یا مکمل های غذایی که در حال حاضر و یا از قبل مصرف می کنید، مصرف سیگار و یا احتمالا مشروبات الکلی، بیماری های زمینه ای مانند بیماری های قلبی و نارسایی های کلیوی از جمله مواردی است که باید توسط پزشکتان مورد توجه قرار گیرد. هر چه تجربه پزشک در مورد جراحی های لیپوساکشن بیشتر باشد، پیش بینی ها و دستوالعمل های وی قبل از عمل برای کاهش عوارض بعد از عمل و بهبود سریع تر، دقیق تر و کامل تر خواهد بود. کلینیک تخصصی رویان این امکان را برای شما فراهم می کند تا بتوانید مشاوره ای دقیق با یک پزشک حاذق و باتجربه، برای بررسی وضعیت کاندیداتوری خود داشته باشید.

پس از عمل لیپوساکشن در هر یک از نواحی یاد شده، لازم است که وضعیت شما به طور مرتب در بازه های زمانی مشخص توسط پزشکتان چک شود. در کلینیک تخصصی رویان، پیگیری وضعیت بیمار، کمک می کند تا از هر گونه آسیب و عارضه احتمالی پس از جراحی لیپوساکشن جلوگیری به عمل آید.



:: بازدید از این مطلب : 74
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 15 / 9 / 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ریحانه

کار در ارتفاع  واژه ای است که برای تمامی فعالیت هایی که در ارتفاع بیشتر از 1.2 متر از سطح زمین انجام شوند صورت می گیرد . در دسترسی طناب  به دلیل اینکه متخصصان در ارتفاع زیادی از سطح زمین قرار می گیرند . که دسترسی به این مکان ها وجود ندارد .

 حتی ممکن است در ارتفاع 20 متر از سطح زمین قرار بگیرند . اقداماتی برای جلوگیری از سقوط این افراد در نظر گرفته می شود که به آن ایمن سازی عملبات های کاردارتفاع گفته می شود.

روش کار در ارتفاع

برای کار در ارتفاع  باید طناب مورد نظر را محیطی ببندیم که لبه تیزی نداشته باشد تا از پارگی طناب در هر صورت جلوگیری کنیم . سپس ارتفاع کار با آویزان شدن از اسپایدر من و رعایت نکات ایمنی قادر به جابه جایی در تمام سطوح ساختمان و انجام کار مورد نظر است .

اصول دسترسی طناب یا راپل

هنگامی که از کار در ارتفاع  صحبت به میان باشد می توان گفت رعایت اصول ایمنی همیشه مهم ترین رکن انجام کار است . زیرا اگر در انجام این اصول تنها یک اشتباه کوچک به وجود بیاید می تواند ارتفاع کار را تا حد زیادی در معرض خطر . حتی معرض خطر فوت قرار بدهد .

از اصول اولیه این کار می توان به گذراندن دقیق دوره های آموزشی راپل کاری یا طناب کاری  اشاره کرد . این دوره تنها برای افراد خاصی نیستند . بلکه برای تمامی افراد که از شجاعت ، مهارت و هوش بالا برخوردار باشند . می تواند آموزش خود را ارائه بدهد .

ایمن سازی عملیات های کار در ارتفاع

ایمن سازی عملیات های کاردراتفاع را می توان در سه نکته تقسیم بندی کرد که در زیر گفته شده است :

1 ــ اولین نکته مورد نظر کار بر روی سطح زمین است . یعنی تا جایی که امکان دارد باید از کار در ارتفاع  جلوگیری کرد . و برای انجام کارهایی که امکان انجام آنها از روی سطح زمین وجود دارد . نباید از دسترسی طناب  استفاده کرد .

2 ــ  دومین نکته مورد نظر این است که اگر برای انجام کار مورد نظر راپل  نیاز است . باید تمامی ابزاری که می توانند از سقوط فرد جلوگیری کنند مورد استفاده قرار بگیرند . تا از خطرات احتمالی بتوان جلوگیری کرد .

3 ــ سومین نکته ای که مورد نظر بدترین شرایط ممکن را رقم می زند . که در هیچ حالتی نتوان از خطر سقوط فرد جلوگیری کرد .

در این صورت باید برای ایمن سازی عملیات کار در ارتفاع  از تمامی ابزار ها و تجهیزات و روش هایی که می توانند در صورت سقوط از صدمه به فرد و خطرات احتمالی جلوگیری کنند . استفاده کرد . تا این صدمات و خطرات را در راپل  به حداقل ممکن رساند .

آیین نامه دسترسی طناب

برای کار در ارتفاع  آیین نامه ای در نظر گرفته شده است . که با مقررات و نکات مورد نظر خود ایمن سازی محیط کار ، نیروهای انسانی و منابع مادی کشور را رقم می زند . همچنین باعث پیشگیری از حوادثی می شود . که امکان رخ دادن آنها در کارگاه های کار در ارتفاع  وجود دارد .

این آیین نامه تشکیل شده از 85 قاونون با نام قانون کار جمهوری اسلامی تشکیل شده است . که برای تمامی کارگاه های موجود در ایران قابل اجرا می باشد .

آموزش کار در ارتفاع

همانطور که گفته شد برای اینکه بتوان بهترین کار را برای کار در ارتفاع  ارائه داد باید ارتفاع کار دوره آموزشی خاصی را گذرانده باشد . ارتفاع کاران در این دوره های آموزشی به مهارت های زیر اشراف پیدا می کنند :

1 ــ ارتفاع کاران در این دوره آموزشی یاد میگیرند بتوانند خدمات راپل  را به درستی انجام بدهند . تا با در نظر گرفتن اصول مختلف  انواع خدمات مورد نظر را ارائه بدهد .

2 ــ این افراد به این موضوع مهارت پیدا می کنند که هر کاری را در چه زمانی باید انجام بدهند . و از چه کارهایی باید برای دوری از خطر اجتناب پیدا کنند .

( دانش این افراد قدرت این افراد برای انجام خدمات مورد نظر دسترسی طناب  است . بدون هیچ شکی می توان گفت که اگر این افراد دانش نداشته باشند . نمی توانند برای راپل  استخدام شوند . )

انواع خدمات دسترسی طناب

1 ــ خدمات نما با استفاده از داربست

2 ــ خدمات نما با استفاده از طناب

3ــ خدمات نما با استفاده از روش های دیگر مثل نردبان ، جرثقیل و کلایمر .

کار در ارتفاع  با طناب

دسترسی طناب  خطرات خاص خودش را دارد که می تواند صدمات مالی و جانی بسیاری به مردم وارد کند . درست است که با برنامه ریزی مناسب و در نظر گرفتن مقررات ایمنی می توان از بسیاری از آنها جلوگیری کرد .

اما امروزه کار در ارتفاع  خدماتی را با نام  راپل  با طناب ارائه داده است . که توانایی کاهش بسیار زیادی از صدمات و خطرات  احتمالی دارد مورد نظر را دارد .

کاربرد دسترسی طناب

دسترسی طناب  خدمات بسیار گسترده ای را ارائه می دهد که می توان از آنها به موارد زیر اشاره کرد :

  • پیچ و رولپلاک سنگ نما
  • نماشویی ساختمان
  • نورپردازی نما
  • نقاشی نما
  • جوشکاری
  • برشکاری
  • نصب تابلو و بنر های مورد نظر
  • ضد آب کردن نمای ساختمان
  • محکم سازی سنگ نما
  • بستن درز انقطاع


:: بازدید از این مطلب : 67
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 13 / 9 / 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ریحانه

چگونه داستان تخیلی بنویسیم ؟

 

هیچ دوره زمانی برای نوشتن رمان در ژانر تخیلی (فانتزی) مناسب تر از زمان کنونی نبوده است. ژانر تخیلی که روزی ژانری حاشیه ای محسوب می شد، اکنون همه جا در فرهنگ پاپ وجود دارد، از هری پاتر گرفته تا بازی تاج و تخت. همچنین این ژانر روز به روز در حال تغییر است، زیرا نویسندگان برای دستیابی به قله های جدید همچنان به تفسیر، واژگونی و بسط آن می پردازند. از طرف دیگر، به نظر می رسد که تقاضای مردم برای این نوع داستان ها و البته دانلود رمان تخیلی روز به روز در حال افزایش است.

اگر قصد نوشتن داستانی در این ژانر دارید نکاتی را باید در نظر داشته باشید:

1. بازار خود را مشخص کنید

اگر بازار خود را نمی شناسید، قطعا اشتباه کرده اید. ممکن است بگویید که باز هدف من ژانر تخیلی است. اما باید مشخص کنید که داستان مخصوص کودکان است یا بزرگسالان؟ آیا موجودات خیالی در داستان شما هستند یا فناوری های خیالی؟ آیا داستان در دنیای مدرن فضاسازی شده است یا تصویری تخیلی از زندگی در زمان گذشته است؟ مسلما هیچ کس هری پاتر و کتاب های استفان کینگ را در یک رده قرار نمی دهد.

2. دنیای داستان خود را از طریق نوشتن داستان های کوتاه گسترش دهید

آیا می دانستید که جی.آر.آر تالکین قبل از شروع هابیت، داستان های کوتاهی در مورد سرزمین میانه می نوشت؟ بالاخره باید از جایی شروع می کرد. یک روش مناسب برای ایجاد دنیای داستان شما نوشتن داستان های کوتاهیست که برخی از شخصیت های داستان شما را در برگیرد. این به شما این آزادی را می دهد تا یک جهان جدید و بدون مرز ایجاد کنید.

دنیای خیالی خود را از طریق داستانهای کوتاهی که شامل شخصیت های داستان باشند، بسازید.

بنابراین اگر هنوز نمی توانید رمان خود را بصورت تمام عیار آغاز کنید، نگران نباشید. در عوض با نوشتن داستانهای کوتاه می توانید کم کم دنیای خیالی خود را خلق کنید.

3. پیش از شروع داستان طرح خود را مشخص کنید

داستانها در ژانر فانتزی غالباً پیچیده و حماسی هستند. مسلما نمی خواهید که به انتهای کتاب برسید و فراموش کرده باشید که بخشی از طرح داستان یا پیرنگ را به نتیجه برسانید. به همین دلیل قبل از شروع نوشتن، کلیت طرح خود را آماده کنید. اگر در ابتدا داستان خود را بدانید، دنیای خود را خیلی بهتر می شناسید، بنابراین پس از طرح ریزی داستان، می توانید از این ساختار به عنوان نقشه ای استفاده كنید تا صحنه به صحنه دنیای خود را بسازید.

4. دنیای خیالی خود را به طرح خود پیوند دهید

طرح و دنیای خیالی داستان شما باید با هم در ارتباط باشند. می خواهید داستانی بدیع بنویسید، بنابراین از خود بپرسید که چه چیزی جهان من را متمایز می کند؟ نکته مهم این است که یک جهان غنی می تواند به اندازه هر کدام از دیگر شخصیت های داستان نقش بزرگی را در طرح کلی داستان ایفا کند.



:: بازدید از این مطلب : 76
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 13 / 9 / 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ریحانه

تجهیزات پزشکی سدان:

فروشگاه تجهیزات پزشکی سدان بزرگترین تامین کننده و عرضه کننده تجهیزات و لوازم پزشکی مراقبتی است که با سابقه درخشان 15 ساله در زمینه تامین محصولات پزشکی و تجهیز مراکز درمانی و کارخانه ای موفق در ارائه خدمات به مشتریان خود در سطح خورد و کلان می باشد.

فروشگاه تجهیزات پزشکی سدان مد موفق شده با تامین و عرضه طیف وسیعی از محصولات پزشکی، تجهیزات جراحی، محصولات مراقبتی و بهداشتی و تجهیزات امداد و نجات برای سالیان متمادی رضایت خاطر و اعتماد مشتریان خود را جلب نماید.

فروشگاه تجهیزات پزشکی سدان برای تمام سلایق و نیازها سبدی متنوع، محصولات پزشکی و امدادی باکیفیت و استانداردی را فراهم کرده و کادر مجرب و توانای این گروه نیز در هر ساعت از شبانه روز آماده ارائه اطلاعات و خدمات به مشتریان عزیز هستند.

تنوع بی نظیر در تامین و عرضه محصولات و اقلام تخصصی پزشکی از جمله تجهیزات پزشکی تخصصی ، انواع دستگاه تست، انواع دستگاه های الکتروشوک، تخت های بیمارستانی، تجهیزات کمیاب بیمارستانی، انواع دستگاه های نوار قلب، انواع محصولات استریل و محصولات مخصوص مصارف تخصصی و عمومی سبب شده که سدان مد به عنوان یکی از رقبای بزرگ در بازار تجهیزات پزشکی ایران و دنیا باشد.

گروه سدان مد توانسته با اخذ مدرک نمایندگی از بسیاری برندهای معتبر به خیلی از نیازهای ضروری جامعه پزشکی و درمان کشور در مواقع بحران نیز به خوبی پاسخ دهد. چرا که تامین و تجهیز مراکز درمانی با تجهیزات بروز خود عاملی در ارتقای سطح سلامت جامعه بشمار می رود.

از جمله موارد همکاری و نمایندگی های سدان مد با برندهای معتبر جهانی می توان به موارد زیر اشاره نمود:

مجوزهای نمایندگی سدان مد از برندهای بین المللی:

نماینده رسمی و توزیع کننده بزرگ محصولات برند Smi.

نماینده رسمی و فروشنده نخ های جراحی linx.

نمایندگی فروش محصولات شرکت Boston.

نمایندگی فروش محصولات و تجهیزات پزشکی شرکت Medwork.

نمایندگی رسمی فروش کالاها و تجهیزات تخصصی پزشکی برند Beurer.

نمایندگی فروش محصولات و کالای پزشکی شرکت Stryker.

نمایندگی فروش محصولات شرکت بزرگ Intelligent.

نماینده رسمی فروش محصولات و تجهیزات پزشکی تخصصی B Braun.

نماینده رسمی فروش تجهیزات پزشکی برند معروف Philips.

سابقه طولانی و درخشان سدان مد تنها به اخذ نمایندگی از برندهای بین المللی و تامین تجهیزات پزشکی خلاصه نمی شود. از جمله موارد دیگری که می توان در کارنامه افتخارات سدان مد گنجاند می توان به پروژه های بزرگ زیر اشاره کرد:

تجهیز درمانگاه های شرکت پتروشیمی مارون.

تجهیز و آماده سازی درمانگاه های شرکت پتروشیمی بوشهر.

تجهیز و تامین محصولات پزشکی و درمانی شرکت ملی نفت ایران.

تجهیز و تامین اقلام تخصصی پزشکی بیمارستان آتیه.

تجهیز و تامین دستگاه های تخصصی پزشکی بیمارستان عرفان.

تجهیز و تامین محصولات پزشکی و دستگاه های تخصصی بیمارستان ابن سینا.

تجهیز درمانگاه های شرکت پتروشیمی جم.

تجهیز درمانگاه های شرکت پتروشیمی کاویان.

تجهیز درمانگاه های شرکت پتروشیمی پارس.

همکاری با سازمان جمعیت حلال احمر.

همکاری با شهرداری تهران و ...

محصولات و تجهیزات فوق تخصصی سدان مد:

یکی از امتیازات بزرگ سدان مد در مقابل دیگر رقبای این شرکت در بازار تجهیزات پزشکی قدرت و عملکرد فوق العاده سدان مد در تهیه تجهیزات فوق تخصصی و اورژانسی است. این گروه بزرگ به خوبی می تواند در موارد جز تامین محصولات و تجهیزات بیمارستانی نیز به مشتریان و ارگان های متفاوت خدمت رسانی کند.

انواع دستگاه های پزشکی فوق تخصصی بیمارستانی، انواع دستگاه های کلینیکی تخصصی کمیاب، انواع دستگاه ها ویژه مراقبت از بیماران در منزل، تامین و فروش تجهیزات امداد و نجات، عرضه آمبولانس های مجهز به دستگاه های اورژانس بیمارستانی و ... از جمله خدمات و محصولاتی هستند که گروه سدان در مجموعه خود گردآوری کرده اند.

کافیست برای آشنایی بیشتر با گروه بزرگ سدان مد و کسب اطلاعات بیشتر از محصولات سدان مد با کارشناسان سدان مد در تماس باشید و از طریق سایت سدان مد بروزترین محصولات و تجهیزات پزشکی را تهیه کنید.



:: بازدید از این مطلب : 68
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 25 / 8 / 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ریحانه

گروه مهندسی اوژن اطلس سپهر

 

گروه مهندسی اوژن اطلس سپهر سال ۱۳۸۷ با تلاش جمعی از دانش آموختگان دانشگاه‌های تهران و بین‌المللی قزوین تاسیس گردید. مجموعه اوژن با عنایت خداوند متعال و با تلاش پرسنل پرتوان خود توانست در تولید محصولات پلی اتیلن در کشور به قطب قابل ملاحظه ای تبدیل شود.

 

تیم مهندسی اوژن اطلس سپهر با مطالعات تخصصی در حوزه تصفیه آب و فاضلاب و با علم و تجربه خود توانسته یکی از پیشگامان در ساخت پکیج های تصفیه فاضلاب باشد.

 

اوژن اطلس با تکیه بر توان تولید خود در صنعت پلی اتیلن به تکنولوژی ساخت پکیج های تصفیه فاضلاب کمک شایانی داشته و با توسعه این مهم مشکل خوردگی در پکیج های فلزی مخصوصاً در مناطق مرطوب کشور را تا ۹۰ درصد کاهش داد.

 

 

انواع پکیج تصفیه فاضلاب صنعتی اوژن اطلس سپهر

 

-پکیج تصفیه فاضلاب فلزی:پکیج تصفیه فاضلاب فلزی، به دلیل متریال مصرفی در پکیج با این نام شناخته می شوند و بر أساس بیشترین کاربرد و مصرفی که دارند، با نام پکیج فلزی تصفیهفاضلاببهداشتی نیز شناخته می شوند. این دستگاه یک تصفیه خانه زیر زمینی است که توان و استحکام بالایی دارد. جنس این پکیج از استیل کربن و یا فولاد ضد زنگ است. مقاویت این آلیاژ های آهن در مقابل صرفه و خوردگی به حدی بالاست که برای ساخت یک پکیج تصفیه فاضلاب فلزی، مناسب هستند.

 

پکیج تصفیه فاضلاب کارواش: اولین کاری که در کارواش ها بر روی ماشین ها صورت می گیرد شستشو با آب است که گل و لای روی ماشین ها با این عمل به آب خروجی اضافه می شود که در بحث تولید فاضلاب با عنوان TSS یا مواد معلق یاد می شود این مواد قابلیت ته نشینی دارند. مرحله بعدی در شست و شوی ماشین ها در کارواش اضافه نمودن کف یا اصطلاحا دترجنت می باشد که دارای سورفاکتانت ها می باشند این ماده ماهیت آلی داشته و باعث تغییر کیفیت شیمیایی در آب می شود. از دیگر موادی که موجود در پساب یا فاضلاب کارواش ها می باشد روغن وگریسی است که همراه با شستشو به آب اضافه می شود و موجب آلودگی جدی منابع آب زیرزمینی می شود و همین طور فلزات سنگینی مانند سرب که می باید در تصفیه پساب یا فاضلاب تولیدی در کارواش ها بدان توجه کرد.

در کارواش ها پساب حاصل از شستشوی ماشین ها مستقیما به چاه یا کانال های آب تخلیه می شوند که این امر سبب آلودگی جدی و سمی شدن سفره ها و منابع آب زیرزمینی می شوند که امر تصفیه فاضلاب کارواش ها را با پکیج تصفیه فاضلاب کارواش ضرورت می بخشد.

 

پکیج تصفیه فاضلاب خاکستری: فاضلاب خاکستری در حدود ۶۰ الی ۷۰ درصد کل فاضلاب تولیدی خانگی را شامل می شود به همین منظور تصفیه و استفاده مجدد آن در مصارفی همچون آّبیاری درختان و فضای سبز می تواند کمک شایانی به محیط زیست و صرفه جویی در مصرف آب و هزینه های خانوار کند. تصفیه آب خاکستری نه تنها مصرف آب را کاهش می دهد بلکه سبب کاهش حجم دبی فاضلاب تولیدی شده و مصرف انرژی و مواد شیمیایی را کاهش داده و در کل سبب کاهش هزینه می شود.

 

پکیجتصفیهفاضلابرستوران:عموما فاضلاب رستوران ها از محل پخت غذا تا شست و شوی ظروف و و محوطه و زمین و لباس ها و … تا فاضلاب بهداشتی سرویس ها وارد محل جمع آوری آن ها می شوند، لذا این پساب می تواند حاوی مقادیر متغیری از چربی و روغن (FOG)، دترجنت ها، مواد جامد معلق، آشغالهای حاصل از شست و شو در سایز های مختلف و BOD و COD ناشی از آلودگی های بیولوژیکی باشند.

 

پکیجتصفیهفاضلاببیمارستانی: بیمارستان ها مصرف کنندگان قابل توجهی از آب در روز هستند و تولید چند برابر فاضلاب از بیمارستان ها به دلیل توسعه در حوزه پزشکی در حال افزایش است. فاضلاب بیمارستان ها حاوی آلاینده های عفونی و خطرناک است که باید قبل از تخلیه آن در محیط زیست، تصفیه گردد. تصفیهپساببیمارستانی (Hospital Wastewater) یکی از مهم­ترین و حیاتی­ ترین بخش­های سیستم­­های کشورها به منظور حفظ منابع آبی و جلوگیری از خطرات محیطی و زیستی است چرا که یکی از خطرناک­ترین فاضلاب­ و پساب­های تولید شده از محیط بیمارستانی خارج می­گردد.

 

 

پکیجتصفیهفاضلابپتروشیمی: پتروشیمی صنعتی است که در آن به کمک مواد خام اولیه از نفت و گاز، فراورده­ های شیمیایی گوناگونی را تولید می­کند. بواسطه­ چنین فعالیتی مواد شیمیایی و سمّی بسیار خطرناکی را تولید می­کند که در صورت استفاده از روش­های قدیمی تصفیه پساب پتروشیمی آسیب­های جبران ناپذیری به حیات جانوران و زندگی انسان­ها وارد خواهد کرد.

 

 

پکیجتصفیهفاضلابکشتارگاه:  کشتارگاه ها به دلیل فرایند کشتار و تمیز کردن تأسیسات، مقادیر زیادی فاضلابکشتارگاه (SWW) را تولید می کنند. SWW ها به دلیل دارا بودن مقدار زیادی مواد معدنی و مواد آلی، نیاز به فرآیند تصفیه فاضلاب دارند. بین فاضلاب کشتارگاه و فاضلاب کارخانه های فرآوری گوشت از نظر نوع آلاینده ها و غلظت آن ها، تفاوت بسیاری وجود دارد. فاضلاب کشتارگاه ها، شامل پسماند انواع گوشت ها از جمله، گوشت گاو، گوشت اسب، گوشت گوسفند، مرغ و … است. منبع اصلی آلاینده ها فرآیند ذبح کردن: خون، مدفوع و ادرار، آب شستشو (لاشه، کف، ظروف و …)، باقی مانده مواد غذایی مخلوط شده در معده حیوانات و زباله های دیگر است. بنابراین آلاینده BOD ها، COD ها نیترات ها و فسفات ها هستند.

 

پکیجتصفیهفاضلابدباغیوچرمسازی: روند دباغی و چرم سازی، شامل ترکیبات شیمیایی معدنی و آلی است که می توانند تاثیر مخربی بر محیط زیست داشته باشند. در مرحله برنزه کردن از موادی مانند کروم، تانن های گیاهی و آلدهیدها استفاده می شود اما مراحل دیگری نیز وجود دارد که عامل آلودگی پساب است. مواد شیمیایی مورد استفاده در تولید چرم باعث افزایش سطح BOD، COD و کل مواد جامد محلول در آب می شوند. این فرایند ها همچنین از مقادیر زیادی آب استفاده می کنند و در نتیجه این امر مقادیر زیادی آلاینده ایجاد می کنند.

 

 

پکیجتصفیهفاضلابمرغداری: مرغداری ها و دامداری ها، ضایعاتی از قبیل لاشه، مدفوعات، آب ناشی از شست و شو، بو ( ناشی از مدفوعات و یا کوره های سوخت لاشه) و … تولید می کنند. در حال حاضر ایران عضو کشور هایی است که سیستم تصفیه پساب مرغداری های آن به صورت صحیح و کاربردی نیست. برای مثال در یک تحقیق و بررسی ۹ درصد سیستم تصفیه پساب مرغداری در بابل، دچار مشکلات عدیده ای بود. از پساب مرغداری ها می توان انواع مختلف منابع را به دست آورد، برای مثال از پساب ها می توان سوخت های زیستی، چربی حیوانات، کودهای شیمیایی و حیوانی، انرژی، گرما و آب تمیز به جهت به کار گرفتن در مصارف دیگر به جهت داشتن صنعتی پایدار( می توان به صورت عمومی صنعت سبز نیز بیان کرد) به دست آورد و در راستای پرورش دام و طیور استفاده کرد.

 

 

 

 

سیستم پشتیبانی و اجرای پروژه ها به چه ترتیبی است؟

 

کارشناسان اوژن با بررسی نوع فاضلاب ها و مهندسی انواع آلاینده هایی که در پساب های موجود در پروژه های تصفیه فاضلاب صنعتی یا تصفیع فاضلاب های بهداشتی وجود دارد، اقدام به ارائه طرح های پیشنهادی کرده و توان تولید سیستم های تصفیه فاضلاب کاملا کاربردی و متناسب با صنایع مختلف را دارد.

 

 

معیارهای موفقیت و متمایز بودن اوژن اطلس چه مواردی هستند؟

 

پروژه های انواع تصفیه فاضلاب کاملا اختصاصی و مهندسی شده بر اساس نوع پساب موجود می باشد و گروه مهندسی اوژن اطلس طی تمامی مراحل طراحی ، مشاوره و اجرا همراه شرکت های کارفرما می باشد.

 

 

عملکرد پکیج تصفیه فاضلاب اوژن چگونه است؟

پکیج اوژن بهترین گزینه جهت جایگزینی سپتیک تانک ها، ایمهاف تانک ها و چاه های جاذب، جهت تصفیه فاضلاب بهداشتی-انسانی و صنعتی می باشد. متداول ترین فرآیند تصفیه در پکیج های تصفیه فاضلاب، فرآیند لجن فعال می باشد. در این فرآیند با ایجاد شرایط محیطی و بستر مناسب جهت رشد و فعالیت میکروارگانیسم ها، سبب مصرف آلاینده های آلی فاضلاب و جداسازی و زلال سازی آن ها می باشد.

شرایط محیطی مناسب جهت متابولیسم باکتری ها شامل میزان اکسیژن محلول (DO)، زمان ماند، مواد مغذی (N,P)، دما و pH می باشد.

میزان اکسیژن محلول بوسیله تامین هوا از طریق بلوئرها و تزریق از طریق دیفیوزرها انجام می شود. سایر موارد نیز در مخزن هوادهی کنترل و تامین می شود. طی فرآیند هضم مواد آلی از طریق میکروارگانیسم ها، لخته های سنگین تری تشکیل می شود که قابلیت ته نشینی را خواهند داشت. این لخته ها با گذراندن زمان ماند کافی در مخزن ته نشینی ثانویه به آرامی ته نشین شده و از کف مخزن جداسازی می شود. در پایان مقدار لجن مازاد به هاضم لجن منتقل شده و پساب زلال شده نیز بعد از کلرزنی و ضدعفونی به محل مصرف منتقل می شود.

 

 

 

مهمترین زمینه‌های فعالیت و ارائه خدمات گروه مهندسی اوژن اطلس سپهر در حوزه تصفیه فاضلاب به شرح ذیل می باشد:

 

۱. مشاوره، طراحی و اجرای سیستم‌های پکیج تصفیه فاضلاب شهری (انسانی – بهداشتی) و پکیج های تصفیه فاضلاب صنعتی

۲. انجام امور جمع آوری و انتقال فاضلاب های شهری و صنعتی (طراحی، مشاوره و اجرا)

۳. تولید انواع موادهای شیمیایی مورد مصرف در تصفیه فاضلاب

 

لیست کلمات کلیدی : پکیج تصفیه آب و فاضلاب صنعتی، شرکت تصفیه انواع فاضلاب، پکیج تصفیه فاضلاب

سایت: http://ozhen.co/

آدرس شرکت: تهران، ولنجک، نبش خیابان بیست و پنجم

تماس : ۹۱۳۰۰۲۰۴ - ۰۲۱

ایمیل: info@ozhen.co

ساعات کاری

شنبه -چهارشنبه: ۰۸:۳۰ الی ۱۷:۰۰

پنجشنبه: ۰۸:۳۰ الی ۱۲:۳۰

جمعه: تعطیل



:: بازدید از این مطلب : 71
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 1 / 9 / 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ریحانه

سقف کاذب که از جنس و متریال‌های مختلفی مانند گچ، چوب، پی‌وی‌سی و... تولید و ساخته می‌شود؛ نوعی از سقف است که پایین‌تر از سقف‌های اصلی ساختمان به کار می‌رود و توسط یک فریم مناسب به سقف اصلی و دیوارهای جانبی‌اش متصل می‌شود. البته با توجه به اینکه بار اصلی سازه بر روی سقف اصلی و دیوارهای کناری‌اش تحمل می‌شود لذا هیچ‌گونه بار و فشاری بر روی سقف کاذب اعمال نمی‌شود. سقف‌های کاذب در دو مدل ساده و طرح‌داد ساخته می‌شوند و مانند دیگر سطوح ساختمان مثل دیوار و کف از اهمیت بالایی نیز برخوردار هستند و به همین علت هم استفاده از آن‌ها در دکوراسیون داخلی بسیار اهمیت و کاربرد دارد. چراکه سقف کاذب از قابلیت نورپردازی، تنوع در طرح و همچنین انعطاف‌پذیری برخوردار است به همین جهت طراحان سقف کاذب قادرند تا با ایجاد اشکال زیبا و نور در سقف منازل باعث شوند تا چهره‌ای تازه و زیبا به دکوراسیون منازل شما بخشیده شود.


مزایا و دلایل استفاده از سقف کاذب
خریدوفروش سقف کاذب در بازار مصالح ساختمانی به عوامل مختلفی مثل قیمت سقف کاذب و شرایط اَب و هوایی بستگی دارد. البته که سقف‌های کاذب به نسبت سقف‌های معمولی سبک‌تر هستند و از قابلیت جابجایی و برداشت سقف نیز برخوردار هستند. از دیگر مزیت سقف کاذب می‌توان به اقتصادی بودن اَن اشاره کرد. ضمناً سقف‌های کاذب باعث بهبود عایق صوت شده و از اجرا و نصب آسانی هم برخوردار هستند. همچنین اگر اجرای سقف کاذب به‌صورت اصولی و صحیح انجام بگیرد باعث کاهش مصرف سوخت و انتقال حرارت نیز می‌شود.


انواع سقف کاذب
سقف کاذب رابیتس

این مدل سقف در دو طرح مسطح و برجسته تولید و ساخته می‌شود و یکی از کاربردی‌ترین نوع سقف کاذب به‌حساب میاَید. با توجه به اینکه در هنگام نصب این سقف کاذب بیشتر ملات‌ها به آن می‌چسبند لذا ترک برنمی‌دارد که از مزیت‌های این سقف به شمار می‌رود.


سقف کاذب گچی
این سقف که به تایل گچی هم معروف است بسیار سبک است و از قابلیت نصب آسانی هم برخوردار است. قیمت سقف کاذب گچی که به‌صورت تایل گچی 60*60 به فروش می‌رسد به جنس و طرحش که ساده باشد یا طرفدار بستگی دارد ولی به‌طورکلی دارای قیمت ارزان‌تری به نسبت دیگر سقف‌های کاذب موجود در بازار است. فروش سقف کاذب در انواع دیگری مانند سقف کاذب چوبی، سقف کاذب اَسمان مجازی، سقف کاذب طلقی یا پلکسی و... در بازار مصالح ساختمانی انجام می‌شود.


از سقف کاذب در چه فضایی می‌توان استفاده کرد؟
عوامل زیادی در خرید سقف کاذب و اجرای آن تأثیرگذار هستند. کاربری مکان و یا فضای موردنظر جهت اجرای سقف کاذب و یا اینکه مایلید تا به بالای سقف کاذب دسترسی داشته باشید و یا نورپردازی سقف کاذب به چه شکلی انجام شود و همچنین قسمت موردنظری که قرار است در اَن سقف کاذب کار شود رطوبت دارد یا خیر؟ همه و همه دلایلی هستند که می‌توانند در خرید انواع سقف کاذب دخیل باشند.
چنانچه به دنبال بازسازی منزل و تغییرات در دکوراسیون خانه هستید و به دنبال شرکت‌های فعال در زمینهٔ فروش و اجرای سقف کاذب هستید به سایت 1اشاره مراجعه کنید.

 



:: بازدید از این مطلب : 114
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 28 / 8 / 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ریحانه

چطور یک رگال لباس خوب بخریم؟

در انتخاب رگال لباس ابتدا نیاز خود را مشخص کنید که این رگال را برای مغازه، سالن خیاطی یا اتاق خواب خود می‌خواهید، سپس بر این اساس مشخص کنید که یک رگال با چه ابعادی این نیاز شما را برطرف می‌کند تا در صورت فروش رگال هم حتی مناسب شما باشد.

در زمستان حتما مجبور می‌شوید چندین کت و پالتوی ضخیم که وزن بیشتری دارند از رگال خود آویزان کنید پس فراموش نکنید که استحکام و مقاومت بالا چوب یا فلز به کار برده شده در رگال بسیار مهم است. همچنین رگال شما باید تحمل وزن خوبی داشته باشد. 

داشتن قفسه‌های نگهدارنده کیف و کفش از مزیت‌های خوب و کاربردی یک رگال محسوب می‌شود که در صورت صرف هزینه بد نیست این نکته هم در نظر داشته باشید.

معرفی چند رگال لباس چوبی و فلزی

رگال لباس مدل california

 

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

اگر علاوه بر نظم‌بخشی به لباس‌ها، زیبایی و دکوراسیون اتاق نیز برایتان اهمیت دارد، این رگال چوبی مدل california که ساخته شده از چوب روس است، می‌تواند گزینه خوبی برای شما باشد، که علاوه بر نظم‌بخشی به لباس‌ها، کیف و کفش‌ها، دکور داخلی اتاق و مغازه را زیباتر می‌کند. ابعاد این رگال چوبی 112*130*40 سانتی‌متر و وزن 5000 گرم است.

رگال لباس مدل CH-ab001

 

 

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

رگال فلزی با مقاومت بالا که استحکام خوبی برای نگه‌ داشتن حداقل 30 لباس دارد. یکی از مزایای این رگال فلزی لباس، قابلیت تنظیم ارتفاع از 90 سانتی متر تا 200 سانتی متر است که شما بر اساس نیاز خود می‌توانید آن را به راحتی تنظیم کنید. وجود چرخ در زیر پایه‌ها جا‌‌به جایی آن را بسیار راحت می‌کند.

رگال لباس مدل NR88

 

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

این رگال لباس که ساخته شده از چوب روسی درجه یک با قطر 5 سانتی متر و ضخامت 2 سانتی متر است، هم خیال شما را از استحکام محصول راحت می‌کند و هم ظاهر آن فضای اتاق یا مغازه و بوتیک شما را زیبا و شیک می‌کند. وجود دو طبقه پایینی فضای مناسبی برای نگه‌داشتن کیف و کفش است. این رگال چوبی دارای وزن و ابعاد استاندارد است.

رگال لباس مدل WALL-NP

 

 

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

رگال لباس مدل دیوارکوب دارای 9 ساچمه جهت نگهداری لباس است که هم مناسب خانه و هم مغازه‌های لباس است. کیفیت خوب و قیمت مناسب و قابلیت تحمل وزن از نکات مثبت آن است. البته به ابعاد آن توجه کنید چون رگال خیلی بزرگی نیست و دارای ابعاد 7*5*30 است.

رگال لباس مدل CHR-fantasty

 

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

رگال لباس جنس استیل که مقاوم و براق است، دارای ابعاد 180*45*130 است که امکان تغییر ارتفاع از 90 تا 180 و افزایش عرض تا 140 سانتی متر را داراست. امکان استفاده برای تعدادبالایی از لباس‌ها را دارد.

رگال لباس مدل A1

 

قیمت روز، تصاویر بیشتر و خرید

رگال چوبی مدل A1 دارای طراحی ساده و زیبا که علاوه بر نظم‌دهی به لباس‌ها، دارای طبقه مناسب قرار دادن کیف و کفش است. علاوه بر نظم دهی به تعداد زیادی لباس فضای اتاق یا بوتیک شما را زیبا و منحصر به فرد می‌کند.



:: بازدید از این مطلب : 112
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 28 / 8 / 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ریحانه

اولین چیزی که در هنگام انتخاب و خرید لوازم آرایشی و بهداشتی خصوصا خرید اسپری خوشبوکننده بدن مورد توجه قرار می گیرد رایحه آن است. در این رابطه لازم است بدانید که افراد دارای انواع مختلفی از تعادل pH یا اسیدیته پوست هستند و به همین دلیل، تاثیر نهایی یک عطر بر روی هر پوست، می تواند متفاوت با دیگری باشد. این مقاله به شما کمک خواهد کرد تا بتوانید بهترین اسپری خوشبوکننده را انتخاب کنید و با خرید اسپری مورد علاقه خودتان لذت ببرید.

شناسایی بهترین اسپری خوشبو کننده بدن

ممکن است برخی از شما عادت داشته باشید که اسپری بدن را با پاشیدن در هوا یا روی کارت آزمایش کنید. انجام این کار به شما امکان می دهد تا بوی آن را متوجه شوید اما بهتر است آن را روی پوست خود آزمایش کنید.  بسیاری از اسپری های بدن به صورت عطر نیز موجود هستند.

بهتر است اسپری بدنی را بخرید که طیف وسیعی از محصولات یعنی پودر بدن، لوسیون و افترشیو و… در اختیار شما قرار می دهند.

اگر اسپری بدن را برای استفاده در زیر بغل خریداری می کنید؛ مطمئن شوید که آن اسپری برای همین هدف تولید شده است. اگر به این مورد توجه نداشته باشید؛ اسپری خریداری شده ممکن است باعث تحریک پوست شما شود. برخی اسپری ها قوی بوده و در اثر تماس با لباس، رنگ آن را تغییر می دهند. به قوطی اسپری دقت کنید و موارد مندرج در آن را به دقت بخوانید. خوشبختانه اسپری های وارد شده از کشورهای انگلیسی زبان، دارای علائم و اشکال راهنمایی هستند که برای تمام افراد حتی آنهایی که آشنایی اندکی با زبان انگلیسی دارند قابل درک است.

در نهایت به شما توصیه می کنیم که  عطر اسپری خوشبوکننده  را بر اساس محیطی که در آن حضور پیدا می کنید؛ انتخاب کنید. رایحه گل و مرکبات سبک ممکن است در یک محیط حرفه ای مناسب باشد. عطر های تند برای جلسات رسمی و در عوض رایحه های بسیار شیرین برای محیط های دوستانه مناسب تر خواهد بود.



:: بازدید از این مطلب : 96
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 28 / 8 / 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ریحانه

همه چیز از انتخاب یک تالار عروسی با شکوه

تالار عروسی و مشورت و گفتگو پیرامون آن از نخستین مسایل برای برگزاری یک مراسم ازدواج است . انتخاب یک تالار پذیرایی یاهمان تالار عروسی مناسب برای خودش ریزه کاری ها و جزئیاتی دارد که دانستن آنها برای زوج های جوان خالی از لطف نیست همین مهم ما را بر آن داشت تا در تانما فوت و فن های انتخاب یک تالار عروسی مناسب  را برای شما جمع آوری کنیم و به شما بگوییم که ویژگی های تالار عروسی مناسب چیست  اگر شما هم این روزها در شرف ازدواج هستید و در جستجوی یک تالار عروسی خوب و رویایی این پیشنهادات تانمایی را از دست ندهید تابتوانید در انتخاب تالار پذیرایی خوب موفق باشید. 

چرا تالار عروسی را برای جشن عروسی انتخاب کنیم؟

بیایید این سفر پرماجرا را از خدمات و وظایف تالار عروسی شروع کنیم. به این سوال پاسخ بدهیم که اصلا چرا تالار عروسی؟ خوب می‌دانید جشن عروسی یکی از جشن‌های مهم و خاطره انگیز برای هر زوج است که انتظار دارند به بهترین شکل ممکن برگزار شود. مهم‌ترین قدم برگزاری یک جشن عروسی زیبا، انتخاب یک مکان برای جشن است. کجا برگزار کنیم؟ در منزل خود؟ خب معایب این انتخاب بیشتر از مزایای آن دارد. تصور کنید مهمانان دعوت شده به عروسی زیاد است. آیا منزل شما ظرفیت آن را دارد؟ همسایه‌ها چطور؟ آیا با شما همکاری می‌کنند؟ فرش‌های نازنین شما و یا مبل ‌های منزل شما و حتی وسایل زندگی شما همه و همه ممکن است در یک جشن آسیب ببیند.

 

بهترین مکان برای جشن عروسی ، تالار است

خب قبل از اینکه به سراغ برگزاری یک جشن عالی برویم، ابتدا بهتر است درمورد کمی و کیفی مراسم با خانواده بحث کنیم. اینکه مراسم ما در چه ابعادی برگزار می‌شود و چه میزان مهمان قرار است دعوت کنید. لیستی از مهمانان تهیه کنید و فراموش نکنید که لیست ممکن است نوسان داشته باشد. بررسی کنید که بهترین گزینه‌های برگزاری چنین جشنی کدام است.  برای همه این کارها بهتر است یک اتاق فکر تشکیل دهید. تا همه جوانب را در نظر بگیرید.

 

تالار عروسی یا باغ عروسی؟مسئله این است

در مرحله بعد تصمیم بگیرید که جشن در تالار عروسی برگزار شود یا باغ عروسی. بله درست حدس زدید. این دو تفاوت بسیاری دارند. بهترین گزینه تالار عروسی است. چرا؟ به دلیل اینکه اولأ تالارهای عروسی قیمت مناسب تری دارند و دومأ به دلیل سرپوشیده بودن، سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی مناسبی دارند. تصور کنید فصل زمستان، پاییز یا حتی بهار است. در باغ عروسی هوا قابل پیش بینی نیست. ولی در تالار با خیال راحت می‌توانید هر فصل از سال را جشن عروسی بگیرید. همچنین به دلیل سرپوشیده بودن نیاز به ملاحظات برای گرم بودن غذا ندارند و در کل بهترین گزینه تالار عروسی می باشد.



:: بازدید از این مطلب : 100
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 9 / 8 / 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ریحانه

بسیاری از آدم‌ها میوه‌ی تازه را به میوه‌ خشک ترجیح می‌دهند زیرا معتقدند در فرایند خشک کردن و جهت افزایش زمان نگهداری این محصولات، به میوه‌های خشک نمک و قند اضافه می‌شود؛ و به این دلیل، این خوراکی‌ها سالم نیستند. ولی، در این مقاله قصد داریم فهرست شگفت‌انگیزی از انواع میوه‌ خشک و فوایدشان را ارائه دهیم که نشان می‌دهد فرایند خشک کردن و نگهداری این میوه‌ها، نه فقط کمک می‌کند این خوراکی‌های خوشمزه مدت زمان بیش‌تری سالم و قابل خوردن بمانند، بلکه مواد مغذی این میوه‌ها را به طور کامل حفظ می‌کند و باعث می‌شود بتوانید از فوایدشان برای سلامتی‌تان به طور کامل بهره‌مند شوید.

فواید میوه‌ خشک

۱. برگه هلو، منبعی عالی برای فیبر

فیبر از آن دست ترکیباتی است که به آسانی در هر کدام از میوه‌‌های خشک، از جمله هلو خشک یافت می‌شود. هر وعده‌ی مصرف به اندازه‌ی نصف فنجان میوه‌ خشک هلو حاوی حدود ۷ گرم فیبر، تقریبا ۳۰ درصد از نیاز روزانه به ویتامین A، و مقدار اندکی مواد معدنی نظیر مس و پتاسیم است.

اگر از فواید فیبر برای سلامتی آگاه باشید، حتما می‌دانید چرا هلو خشک بهترین میوه‌ی خشک برای کمک به سلامتی دستگاه گوارش و درمان یبوست است. اگرچه هلو شاید آن‌چنان محبوب نباشد، ولی آن‌هایی که عاشق مخلوطی از طعم‌های ترشی و شیرینی هستند، حتما هلو را خیلی دوست دارند.

۲. سیب خشک، میان‌وعده‌ای کم کالری

یکی از دلایلی که آدم‌ها عاشق سیب هستند این است که خوردن این میوه هنگام صبحانه برای سلامتی انسان بسیار مفید است. ولی، سیب خشک (یا برگه سیب) چه‌طور؟ آیا می‌دانید حتی سیب خشک نیز به عنوان میان‌وعده‌ای سالم شناخته می‌شود؟ دلیل این مسئله نیز کم کالری بودن میوه‌ خشک سیب است.

به عبارت دیگر، هر وقت هوس خوردن تنقلات کردید، ولی در عین حال، نمی‌خواهید وزن‌تان زیاد شود یا کربوهیدرات بیش‌تری به رژیم غذایی‌تان اضافه شود، شاید افزودن مقداری سیب خشک به فهرست خریدتان فکر بسیار خوبی باشد.

۳. سُرخالو خشک، برای تامین نیاز روزانه‌ به ویتامین C

در میان میوه‌های خشک، شاید سرخالو آن‌چنان محبوب نباشد و هم‌چنین فواید آن برای سلامتی آن‌چنان شناخته شده نیز نباشند، ولی آیا می‌دانید یک وعده‌ی مصرف سرخالو، به اندازه‌ی نصف فنجان می‌تواند نیاز روزانه‌تان را به ویتامین C تا بیش از ۲۴۴ درصد تامین کند؟

ویتامین C نقش بسیار مهمی در سلامت انسان دارد، زیرا مسئول کنترل دستگاه ایمنی بدن است؛ هم‌چنین، باعث می‌شود کلاژن به اندازه‌ی کافی به پوست برسد، و در نهایت، باعث بهبود جذب آهن و تولید گلبول‌های قرمز خون می‌شود. بنابراین، مصرف سرخالو خشک در طول دوره‌ی نقاهت از بیماری بسیار توصیه می‌شود.

۴. برگه‌ زردآلو، منبعی عالی برای پتاسیم

خواص برگه زردآلو

وقتی صحبت از میوه‌ خشک به میان می‌آید، شاید بتواند گفت برگه زردآلو یکی از محبوب‌ترین میوه‌های خشک باشد؛ زیرا علاوه بر مزه‌ی دلپذیرش، فواید آن برای سلامتی نیز از هیچ کس پنهان نیست. یکی از فواید زردآلو برای سلامتی، غنی بودن این میوه از پتاسیم است؛ حتی میوه‌ خشک شده‌ی آن نیز سرشار از این ماده‌ی مفید است.

فایده‌ی عمده‌ی پتاسیم برای سلامتی بدن جلوگیری از افزایش بیش از اندازه‌ی سدیم در جریان خون است؛ به این ترتیب می‌توان گفت با مصرف برگه زردآلو می‌توانید از بیماری فشار خون بالا، و افزایش ناگهانی فشار خون، کلسترول و حتی قند خون به خوبی پیشگیری کنید.



:: بازدید از این مطلب : 75
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 18 / 7 / 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ریحانه

فرش مدل پیچک بژ 1200 شانه تراکم 3600 گلبرجسته 


فرش های گلبرجسته به دلیل رنگ آمیزی دستبافتگونه ای که دارند ، طرفدارهای بسیار زیادی در بازار فرش ماشینی به خود اختصاص داده اند  و این امر باعث شده فرش های 1200 شانه گلبرجسته از محصولات پرفروش فرش ماشینی گردند بافت این مدل  فرش توسط دستگاه پیشرفته hci می باشد.

الیاف به‌کارگرفته شده در خواب فرش 1200 شانه  100% اکرولیک و الیاف پود آن پنبه‌ی خالص است. استفاده از الیاف اکرولیکِ باکیفیت به‌صورت هیت ست شده، دوام و کیفیت بیشتر فرش، مقاومت بالاتر در برابر حرارت، درخشندگی فرش و پرزدهی بسیار کمتر و درنتیجه ضد حساسیت ‌بودن محصول را به‌دنبال داشته است.نخ های هیت ست همچنین باعث این می شود که آلودگی ها بسیار آسان پاک میشود.

ضمانت کیفیت محصولات 1200 شانه

ضمانت 5 ساله در برابر گسستگی اجزای فرش، عدم تغییر رنگ پس از شست‌وشو و یا تغییر لطافت آن و همچنین تضمین ارسال و تحویل سفارش مشتریان محترم در کوتاه‌ترین زمان بدون هیچ ایراد و نقصی از جمله مزایای خرید از وب فرش میباشد. برجستگی این فرش به گونه می باشد که بر اثر گذشت زمان یا شستشو کوبیده و از بین نمیرود.

نکته قابل ذکر در مورد برجستگی این فرش این است که سطح برجستگی فرش آن قدر زیاد نمباشد که شما هنگام جارو زدن یا تمیز کردن فرش دچار مشکل شوید.

 

 

مشخصات فنی فرش گل برجسته پیچک بژ 1200 شانه

 

فرش کاشان 1200 شانه پیچک بژ برجسته

 تراکم این  محصول  همانطور که توضیح داده شد 3600 می باشد که بالاترین تراکم فرش ماشینی و بسیار پر هست

.جنس نخ استفاده شده در بافت این فرش اکرولیک می باشد و نخ اکرولیک در حال حاضر بهترین جنس نخ موجود در بازار است.

مهمترین گزینه در فرش ماشینی نخ استفاده شده در ان میباشد که در محصولات تضمین شده ما استفاده از بهترین نخ شرط کارشناسان ما در قبول سفارش هست

یکی از گزینه های مهم در فرش 1200 شانه دستبافتگونه بودن طرح های ان هست که باعث زیباتر شدن مدل ها شده که همیشه بورس و ماندگار هستند

متراژ فرش خشتی قهوه ای

طرح انتخابی شما در تمام متراژ های استاندارد تولید میشود و با سفارش شما در کمترین زمان ممکن تحویل خواهد شد

قیمت فرش کاشان 1200 شانه پیچک بژ طلاکوب

خرید فرش 1200 شانه : https://webfarsh.com/products/%D9%81%D8%B1%D8%B4-1200-%D8%B4%D8%A7%D9%86%D9%87



:: بازدید از این مطلب : 71
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 18 / 1 / 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ریحانه

با نزدیک شدن به فصل بهار و روزهای پایانی سال همه ما در پی این موضوع هستیم که یک مقصد منحصر به فرد و متفاوت را برای تعطیلات نوروزی 98 امسال خود انتخاب کنیم و اینکه تعطیلات نوروز همیشه بهترین زمان ممکن برای سفر به شمار می رود.

چرا که هم روزهای تعطیل زیاد است و هم هوا بسیار دلچسب و دلچسب است و تقریبا هیچ فصلی از سال برای سفر بهتر از عید نمی باشد و اگر قصد دارید در عید امسال به یک سفر خارجی بروید و به دنبال تور نوروز ارزان هستید که بهترین خدمات را ارائه دهد ، مناسب ترین گزینه برای شما آژانس مسافرتی سلام پرواز است و در ادامه همراه ما باشید تا اطلاعات کاملی در خصوص معرفی مقاصد توریستی نوروز 98 را در اختیار شما بگذاریم و با اطلاعات کامل تری با یکی از تورهای نوروز 98 عازم شهر و یا کشور دلخواه خود شوید و درست به همین دلیل آژانس مسافرتی سلام پرواز قصد دارد تا در این مطلب بهترین مقاصد سفر با تور نوروز 98 را به شما مسافران و علاقه مندان معرفی کند تا شما نیز در یکی از این سه مقصد عالی و پرطرفدار ، یکی از بهترین و به یاد ماندنی ترین سفرهای نوروزی را در کنار خانوادتان تجربه کنید .

سفر به پوکت ؛ تجربه آرامشی مطلق در سفر نوروز98


شهر ساحلی و در واقع ” جزیره پوکت ” واقع در جنوب غربی کشور تایلند اولین پیشنهاد ما برای شماست که در اصل یکی از افسانه ای ترین مناطق توریستی جهان است و بسیاری از توریست ها اعتقادشان بر این است که این شهر تمام ویژگی های لازم برای یک تعطیلات عالی با کلی آرامش و سکون را به همراه دارد و این روزها جای تعجبی هم ندارد که ببینیم تعداد زیادی از مردم به تایلند سفر می‌ کنند ، چرا که این کشور با مردمانی خونگرم ، هزینه ‌های سفر بسیار ارزان و غذاهای خیابانی معروف و خوشمزه قطعا یکی از مقاصد گردشگری پرطرفدار مسافران برای عید 98 محسوب می ‌شود و در ادامه اینکه شهر بکر و سرسبز پوکت مکانی دنج برای رفع خستگی و فرار از گرما و رطوبت خیابان ‌های بانکوک و چیانگ مای به حساب می آید و در تور پوکت نوروز 98 سلام پرواز مطمئن باشید که از تک تک لحظات حضور خود در این شهر غرق هیجان و لذت خواهید شد و اما قبل از رفتن به این جزیره ، بهتر است اطلاعاتی از این شهر همراه ببریم که در سفر کمک ‌حالمان شود و خاطره‌ عالی و خوشی را برایمان رقم بزند ؛ مثلا در اینجا سواحل شنی زیبایی هست که چندین مایل در کنار دریا گسترده شده است و آبی گرم و زلال مملو از جاذبه های زیرآبی دارد که برای غواصی و تفریحات آبی بی نظیرند و در کنار اینها ، سواحل غربی پوکت مخلوطی از خلیج شنی ، برآمدگی های سنگی و پرتگاه های عظیم آهکی به همراه چندین ناحیه و مکان های مهم توریستی همچون : ساحل کامالا ، ساحل کارون و ساحل پاتونگ می باشد که هر کدام در نوع خودشان واقعا بی نظیرند و شما مسافران تور نوروز 98 پوکت اگر که به دنبال جایی به جز ساحل هستید ، می توانند تورهای جنگل های سرسبز گرمسیری ، جنگل های گسترده و جذاب نارگیل ، شالیزارهای اطراف شهر ، سواری بر روی فیل ها ، موج سواری ، قایق سواری با قایق های بامبو و حتی بانجی جامپینگ و … را در سفرتان تجربه کنید .
توجه داشته باشید که یکی از معروفترین گردش های روزانه در این منطقه گردش در فانگ نگا بای است که شامل فیل سواری و رانندگی در سواحل شرقی پوکت بوده و همچنین یکی دیگر از تفریحات گشتن جزیره با قایق های کوچک در دریای فانگ نگا بای می باشد که در آن میمون ها و مرغ ها دریایی بدون توجه به دنیای بیرون در داخل آن زندگی می کنند و بعد از آن شما را به غار دیگر می برد و بعد از آن ناهار سرو آماده می شوید و بعد از ظهر غار دیگری را کشف و تجربه می کنید ؛ این را هم بدانید که مکان ‌های دیدنی بسیار هیجان انگیزی در پوکت وجود دارد اما سواحل زیبا و هتل‌های منحصر به ‌فرد کاتا ، آن را به محلی رویایی در تایلند بدل کرده است و اینکه در این مکان کلی فروشگاه ‌ها و رستوران ‌های کوچک و کافه ‌موجودند که انواع و اقسام غذاهای لذیذ تایلندی را سرو می‌ کنند و رسیدیم به قسمت شگفت انگیز پوکت یعنی جزیره جیمز باند که به طور قطع بازدید از جزیره جیمز باند و همچنین Koh Panyee بهترین اتفاق زندگیتان خواهد شد و این مکان ها ، مناظر ایده آلی جهت عکاسی دارند و می توانید از آب خوش رنگ این منطقه در کنار طبیعت منحصر به فرد آن نهایت لذت وشوق را ببرید و در آخر بدانید که اسنورکل یا غواصی به کمک ماسک و لوله‌ مخصوص ، یکی از لذت ‌بخش‌ ترین و متفاوت ترین تفریحاتی است که می ‌توانید در جزیره منحصر به فرد ” فی فی ” تجربه اش کنید و در اصل فی فی ، جزیره‌ای کوچک و بسیار زیبا مابین پوکت و تنگه‌ مالاکا و مهمتر اینکه لوکیشن چندین فیلم شامل فیلم های جیمز باند نیز بوده است که هزینه‌ تور گردشگری یک روزه در فی فی که شامل نهار نیز می باشد در حدود ۳۰۰۰ بات تایلند می باشد و در ادامه طی این تور گردشگری ، این امکان را دارید که به جزایر کوچک اطراف بروید ، غواصی کنید ، نهار بخورید و به دیدن صخره‌ های مرجانی رفته و از شنا کردن در آب‌ های شفاف و زلال سواحل پوکت و فی فی ، خاطره ‌ای به یاد ماندنی برای خود بسازید و در آخر شما گردشگران و علاقه مندان به تور پوکت تایلند برای اطلاع از تور پوکت نوروز 98 سلام پرواز می توانید از طریق شماره 22221500 – 021 با کارشناسان متخصص و کاربلد سلام پرواز تماس بگیرید و برای خرید و یا رزرو تور پوکت نوروزی مناسب و دلخواه خود اقدام نمایید .

سفری شاد با تور نوروز استانبول به قسطنطنیه سابق


” استانبول ” شهر مساجد عثمانی و بازمانده‌ باشکوه قسطنطنیه می باشد که پیشنهاد دوم ما به عنوان معرفی بهترین مقاصد توریستی نوروز 98 به شما می باشد ، استانبول از لحاظ جغرافیایی به گونه‌ای‌ می باشد که بخشی از آن در قاره آسیا و بخش دیگرش در قاره اروپا قرار گرفته است و این دو بخش توسط پل معروف بسفر به یکدیگر متصل شده اند و از همین رو ، استانبول را پلی میان دو قاره هم می ‌نامند و شهر استانبول پرجمعیت ترین شهر ترکیه نامبرده می شود و به سبب جاذبه های تاریخی و مدرن متنوعش ، مرکز فرهنگی ، تاریخی و اقتصادی ترکیه نیز به حساب می آید و دین اغلب مردم ترکیه و استانبول اسلام است و در نتیجه این موارد در کنار هم این شهر را به مقصد محبوب برای مسافران ایرانی تبدیل کرده و اینکه شهری با تلفیقی از المان‌ های مذهبی ، سنتی و توام با ظاهری به روز و مدرن ! و از آن جا که هر ساله استانبول مقصد محبوبی برای سفرهای نوروزی می باشد ، قصد داریم اطلاعات مفید به اختصار به شما در مورد این شهر جذاب بدهیم که قطعا دانستن شان پیش از سفر برای شما بسیار مفید خواهد بود ؛ بد نیست بدانید شهر استانبول نه تنها یکی از پررشد ترین اقتصادهای شهری دنیا را در بر دارد ؛ بلکه شعبه مرکزی بسیاری از کارخانه ها و شرکت های ترکیه را نیز در خود جای داده است .
اگر هدف ار سفر شما گشت و گذار و کشف مکان های جدید است بدانید که پربازدیدترین بخش شهر استانبول ، مرکز تاریخی آن است که در میراث جهانی یونسکو نیز به ثبت رسیده و مجموعه ای از بناهای تاریخی و مشهور استانبول را در همین منطقه شاهد هستید که از آن جمله می توان به ایا صوفیه ، مسجد آبی ، باسیلیکا سیسترن و … اشاره نمود و از آن جاییکه در استانبول طیف وسیعی از دیدنی ها پیش روی شما قرار دارد، در این جا ما تنها چند جاذبه برتر را نام می بریم :
ایا صوفیه استانبول ( Hagia Sophia ) بدون تردید یکی از باشکوه ترین و معروفترین سازه های تاریخی استانبول همین مسجد و موزه معروف این شهر با نام ایاصوفیه است که در قرن ششم میلادی و توسط پادشاهی رومی ساخته شد ، بعدی کاخ توپکاپی استانبول ( Topkapi Palace )، بزرگ ترین و نخستین کاخ عثمانی استانبول است که در قرن 15 میلادی ساخته شد و این کاخ در موقعیتی استراتژیک و به گونه ای ساخته شده که از شمال با گلدن هورن ، از جنوب با دریای مرمره و از شمال شرق با پل بسفر محاصره شده و همچنین مسجد سلطان احمد (Sultan Ahmed Mosque ) که این مسجد هم از باشکوه ترین و خوش ساخت ترین بناهای ترکیه بشمار می رود و مهمتر اینکه در سفر با تور های استانبول نوروز 98 سلام پرواز و بازدید از باسیلیکا سیسترن ( Basilica Cistern ) با یکی از جاذبه های تاریخی و غیر منتظره استانبول روبرو خواهید شد و جالب است بدانید که باسیلیکا سیسترن در واقع سرداب کلیسایی است که در قرن ششم میلادی ساخته شده و آب شهر قسطنطنیه و کاخ امپراتور را تامین می کرده استو مکان مهم بعدی در این شهر کاخ دلمه باغچه استانبول ( Dolmabahce Palace ) است که درست در اواسط قرن نوزدهم ، درست در نزدیکی بسفر ساخته شد و اینکه کاخ دلمه باغچه به سبک نئوباروک ساخته شده است و همچنین برج گالاتا ( Galata Tower ) و شهربازی ویالند ( Vialand ) را در سفر با تور استانبول نوروز 98 سلام پرواز را فراموش نکنید ، در آخر بهتر است هیچ فرصتی را برای خرید و یا رزرو تور استانبول بهار 98 از دست ندهید و هر چه سریع تر برای رزرو تور از این مجموعه موفق و بنام و حرفه ای اقدام کنید که البته برای این امر تنها کافی است به وب سایت آژانس مسافرتی سلام پرواز مراجعه کنید و از بین تورهای متنوع و مختلف سلام پرواز تور استانبول دلخواه خود را انتخاب کنید و سفری خاص را با شروع فصل بهار امسال آغاز کنید .

تور نوروز مالزی ؛ سفر به یکی از متنوع ترین کشورهای آسیا


شبه ‌جزیره مالزی در واقع آخرین پیشنهاد ما در لیست معرفی مقاصد توریستی نوروز 98 می باشد و در اصل مالزی کشوری در حال توسعه است با تپه ‌ها و جنگل ‌های پر درخت و سواحل بکر ، آب و هوایی استوایی همراه با بادهایی موسمی که در جنوب ‌شرقی آسیا ، جنوب تایلند و شمال اندونزی قرار گرفته است و در واقع مالزی جمعیتی برابر با 30 میلیون نفر دارد که بیشتر آنها نیز مسلمان هستند و در ادامه این کشور به علت داشتن سواحل زیبا و شگفت انگیزش ، طبیعت مبهوت کننده و جزایر و صدها جاذبه‌ دیگر تبدیل به یکی از مقاصد گردشگری مردم مختلف جهان به خصوص ایرانیان شده است و اینکه مالزی سالانه پذیرای بیش از 23 میلیون گردشگر از سراسر دنیا بوده و این همه جاذبه و زیبایی های منحصر به فرد كشور شگفت ‌انگيز مالزی توجه جهانيان را به خود جلب كرده و در اصل جهانگردان و گردشگرانی كه برای اولين بار به مالزی سفر می ‌كنند ، سفری پر از هیجان و شادی در كشف ناشناخته‌ های این کشور پيش رو دارند و اینکه ” سلامت داتانگ Salamat Datang ” به معنای ” خوش‌ آمديد ” در زبان ملی مالزی می باشد ؛ خوش آمد گویی كه در چهره همه مردم اين سرزمين نقش بسته كه نشان دهنده مردمی صميمی ، ميهمان نواز و خوش قلب اين كشور می باشد که اگر مسافر تورهای مالزی نوروز 98 سلام پرواز هستید بدانید که اين كشور را تمام آسيا Truly Asia نیز نامیده اند .
لازم به ذکر است که مالزی در عین حال ادغامی است از طبیعت دست نخورده و مدرنیزم که به زیبایی و هنرمندانه کنار هم خودنمایی می کنند و در شهرها نشانه های فراوانی از مدرنیته در پیشرفت های صنعتی ، ساختمان ها و برج های مدرن ، تکنولوژی مدرن و سریع حمل و نقل ، ارتباطات و مخابرات پیشرفته و تکنولوژی در سیستم اطلاعاتی خودنمایی می کند و اینکه همه اینها در فاصله ای کوتاه با طبیعت دست نخورده این کشور جای خوش کرده اند و شما وقتی خارج از شهر می شوید شاهد خانه های چوبی و دودی که از دودکش آشپزخانه های آنها خارج میشود ، هستید و آشپزخانه هایی که در آنها غذاهای محلی با اجاق های هیزمی تهیه می شود ؛ کفهائی که از حصیر بافته شده محلی پوشیده شده اند ، بچه هایی که روزانه از گذرگاه های آبی ماهی میگیرند و سرسبزی مناطق و زمین هایی مملو از نخل باعث شده که جذابیت این کشور سبز در سبز را صد چندان کند .
مالزی برای پذیرائی از شما مسافران تور مالزی با هر بودجه ای آمادگی داشته و هتل های بزرگ و کوچک ، کلبه ها ، پلاژها و مراکز اقامت توریستی و هاستل ها همگی میزبان سفر با تور نوروزی شما هستند و در ضمن در شهرها شما این امکان را دارید که هر نوع غذایی را که باب میلتان باشد به راحتی پیدا کرده و نوش جان کنید و مراکز تفریحی ، جاذبه های گردشگری مالزی ، تفریحات آبی و زمین های گلف در تمام طول روز میتوانند به راحتی قابل دسترس شما باشند ، اگر هم به خرید علاقه مندید ، مالزی مسلما بهشت خریداران هم بشمار می رود و مطمئن باشید که با خرید و یا رزرو تورهای نوروزی سلام پرواز به مالزی تعطیلات فراموش نشدنی در انتظار شماست ، پیشنهاد می کنیم از دستش ندهید .

https://www.tourismonline.co/news/32905/%D9%85%D8%B9%D8%B1%D9%81%DB%8C-%D9%85%D9%82%D8%A7%D8%B5%D8%AF-%D8%AA%D9%88%D8%B1%DB%8C%D8%B3%D8%AA%DB%8C-%D9%86%D9%88%D8%B1%D9%88%D8%B2-98-%D8%B9%DB%8C%D8%AF-%D9%88-%D8%A8%D9%87%D8%A7%D8%B1-98



:: بازدید از این مطلب : 106
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 11 / 11 / 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ریحانه

خرید ملک در ترکیه 2020/ روند اخیر توسعه

استانبول شهر بزرگی است و در هر منطقه تنوع گسترده ای از ملک وجود دارد، البته، روند اخیر توسعه در این شهر باعث ایجاد مجتمع هایی لوکس و نوآورانه برای خانواده ها و افراد خاص شده است. پروژه های لوکس غالبا دارای محوطه ی باشگاه، اسپا، مرکز خرید و رستوران هستند. استخرها و دریاچه های مصنوعی از ویژگی های برجسته ی این مجتمع هاست.این روند توسعه، قبلا در مناطق گمنامی مثل Bahcesehir و Belikduzu  و برنامه ی بازسازی با حمایت دولت و حفظ حقوق آن ها، باعث تبدیل شدنشان به مراکز مدرن شهری شده بود و آن ها را مناطق مطلوبی برای خرید ملک در استانبول تبدیل کرده بود، زیرا قیمت ملک در این مناطق به نسبت مناطق مرکزی تر مثل sisli و levent  پایین تر بود. ساخت برج های بلند و قیمت بالاتر ملک، همچنین بازده بیشتر اجاره در مناطق مرکزی ،خط خیره کننده ی افق آسمان استانبول را  برای کسانی که به دنبال خرید ملک در ترکیه بودند، تغییر داده است.

ویلاهای لوکس برای فروش در ترکیه

این نوع از املاک با قیمت بالاتر در مرکز استانبول، دارای مزایایی هستند و تفاوت های زیادی بین  قیمت ویلاهای بخش آسیایی و بخش اروپایی استانبول وجود دارد.

 ویلاهای مناطق روستایی مثل zekeriyakoy  و  tarabya ، شمال مرکز شهر، سبک زندگی سالمتری را در  مناطق سرسبزتر استانبول ارائه می کنند، این خانه ها برای ساکنان ثروتمند استانبول، دسترسی آسان به جاده های شهری را از طریق منطقه شلوغ Maslak و دسترسی آسان به سواحل استانبول و ساحل دریای سیاه را فراهم می کنند.

 کمی خارج از شهر و حوالی Buyukcemece  به خاطر تقاضای بالای خارجی ها و خریداران محلی که خواهان راهی آسان برای ارتباط با استانبول از طریق ماشین و لذت بردن از مناظر طبیعی هستند و قیمت ها بالاتر است، منطقه ایده آلی به شمار می آید .

 املاک آماده و پیش فروش در ترکیه

در ترکیه فرصت برای انتخاب هر دو نوع ملک وجود دارد. آیا شما به دنبال خرید ملک در ترکیه و استفاده از درآمد اجاره آن هستید؟ یا به دنبال املاک پیش فروش برای انتخاب طرح ملک ایده آلتان از همان مراحل اولیه ی ساخت با پیش پرداخت کمتر و شرایط پرداخت بهتر و  نرخ بهره 0% یا بسیار پایین هستید؟ خرید املاک پیش فروش معمولا نیازمند سرمایه بیشتری جهت سرمایه گذاران ملکی است و اغلب با تکمیل ملک تقریبا بهای آن 50% افزایش می یابد و همچنین فرد مجبور است تا زمان اتمام ملک صبر کند.

اهمیت انتخاب برای خرید ملک در ترکیه

به دنبال هر نوع ملکی که در ترکیه هستید، ابتدا باید بودجه ی خود را برای سرمایه گذاری ملکی در منطقه ی مورد نظرتان در نظر بگیرید، زیرا تفاوت قیمت در هر منطقه با منطقه ی دیگر و هر شهر با شهر دیگر بسیار زیاد است. وقتی بودجه ی خود را در نظر گرفتید، آن وقت می توانید شروع به بررسی انواع ملک موجود، تعداد اتاق های مورد نیازتان و نوع امکانات و غیره بپردازید.

با وجود رشد دائمی قیمت ها، نیاز است شما هر چه زودتر حضورا برای خرید ملک به استانبول مراجعه کنید، زیرا قیمت ها بدون اطلاع قبلی افزایش می یابند و وقتی گزینه های موجود، برای خرید کاهش پیدا کنند، شما از نظر بودجه با کمبود مواجه خواهید شد. وقتی شخصا از املاک دیدن کنید می توانید بهترین ایده را در مورد تفاوت مناطق و امکانات محلی در دسترس، بدست آورید.

منیع : https://www.piileh.com/%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%D9%85%D9%84%DA%A9-%D8%AF%D8%B1-%D8%AA%D8%B1%DA%A9%DB%8C%D9%87



:: بازدید از این مطلب : 89
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 27 / 11 / 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ریحانه

زندگینامه محمد علیزاده

محمد علیزاده در 23 دی سال 1360 در کرج به دنیا آمد.وی در حال حاضر در تهران زندگی می کند. وی درخانواده ای کاملا فرهنگی و علمی رشد کرد پدرش معلم بود و یک خانواده سنتی که آنرا بزرگترین افتخار خود میداند بزرگ شد، یک خواهر دارد و میگوید خوانندگی را از 4 سالگی شروع کرده است.

کودکی محمد علیزاده

کودکی محمد علیزاده

علاقه به قرآن تا خواننده شدن

محمد علیزاده علاقه خاصی به قرآن دارد و سه سال پیاپی مقام اول قرائت قرآن را توانسته کسب کند. از پانزده سالگی یادگیری موسیقی اصیل ایران را شروع کرد ، قبلش هم دستگاههای قرآن را یاد گرفت . آقای دکتر جوانمرد که مربی قرآن او بودند تمام دستگاههای قرآن را به او یاد دادند . بعد از مدتی مشاهده کرد که موسیقی سنتی را خیلی دوست دارد به همین دلیل “ردیف” هم آموخت.

عاشقی تا ازدواج محمد علیزاده

محمد علیزاده مجرد است و هنوز ازدواج نکرده، می گوید یک بار عاشق شده آن هم در 19 سالگی و به آن افتخار میکند، مدتی پیش شایعه ازدواج او با بهاره افشاری به گوش می رسید، که این خبر از طرف خانوم افشاری تکذیب شد.

بهاره افشاری و محمد علیزاده

بهاره افشاری و محمد علیزاده

علایق و تیپ شخصیتی

  •  در دوران تحصیل از درس شیمی متنفر بوده ولی ادبیات و ریاضی را دوست می داشت
  •  آهنگ های خداحافظ و جز تو را جزو محبوبترین ترانه هایش میداند
  •  خواننده ی محبوبش اورس است و از کارهای ناصر عبدالهی انرژی میگیرد
  •  علی دایی و کریستیانو رونالدو فوتبالیستهای محبوبش هستند
  •  بازی هنرمندانی چون فاطمه معتمد آریا و زنده یاد خسرو شکیبایی را دوست دارد
  •  از تولیدات مسعود کیمیایی و مهران مدیری لذت میبرد
  •  ادکلن مورد علاقه :بولگاری
  •  ساز تخصصی :گیتار
  •  قد :1/89 سانتیمتر
  •  وزن :102 کیلوگرم

فعالیت هنری

اولین آلبوم رسمی

اولین آلبوم رسمی محمد علیزاده با نام همخونه در سال 1387 منتشر شد که آهنگ و تنظیم این آلبوم توسط امیر حسین سرگزی انجام شده است. این آلبوم نتوانست محمد علیزاده را آنطور که باید معرفی کند، چندین سال پس از انتشار این آلبوم که فروش پایینی هم داشت یک آلبوم دیگر از وی با نام سوپرایز در آستانهٔ انتشار قرار داشت که به صورت اینترنتی پخش شد ولی با این حال موفقیت فوق العاده ای پیدا کرد و جزو بهترین آلبوم های موسیقی سال کشور به شمار می رفت.

منبع : namnak



:: بازدید از این مطلب : 86
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 14 / 11 / 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ریحانه

هر آنچه درباره قرص ماشین ظرفشویی لازم است بدانید

در اینجا برای خرید قرص ماشین ظرفشویی اصل و انتخاب بهترین مارک قرص ماشین ظرفشوییبا کمترین قیمت کمک می کنیم و به نحوه استفاده و نگهداری صحیح آن خواهیم پرداخت

 

 

امروزه قرص ماشین ظرفشویی یکی از پرکاربردترین و پرفروش ترین محصولات شوینده در دنیا محسوب می شود به همین خاطر دانستن اطلاعات کافی و لازم برای نگهداری و خرید قرص ماشین ظرفشویی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، به همین دلیل ما در این مقاله سعی داریم به شما در خرید قرص ماشین ظرفشویی اصل و انتخاب بهترین مارک قرص ماشین ظرفشویی کمک کنیم و در ادامه به نحوه استفاده و نگهداری صحیح قرص ظرفشویی خواهیم پرداخت.

همانطور که اشاره کردیم بسیاری از افراد در هنگام خرید این محصول کاربردی به موارد زیر فکر می کنند که در هر قسمت ما به سؤالات شما در این باره پاسخ خواهیم داد:

  • بهترین قرص ماشین ظرفشویی و بهترین مارک این محصول کدام برند است؟
  • کدام مارک قرص برای برند ماشین ظرفشویی من مناسب است؟
  • قرص های ظرفشویی اصل را چطور تشخیص دهیم؟
  • نحوه نگهداری این محصولات چگونه است؟
  • بهترین قرص ماشین ظرفشویی برای مارک ظرفشویی شما، چه برندی است؟
  • آیا انواع قرص های ماشین ظرفشویی نصف می شوند؟ ژل یا قرص ظرفشویی؟

 

این سؤالات و نکات ریز دیگر درباره این شوینده ظرف را در اینجا مطالعه فرمایید تا بتوانید بهترین خرید و روش استفاده و به صرفه تر را داشته باشید.

اگر قصد خرید قرص ماشین ظرفشویی فینیش و یا فیری را دارید می توانید این محصول را به قیمت عمده با ضمانت اصل بودن از فروشگاه اینترنتی 20 بخر تهیه نمایید چراکه یک فروشگاه تخصصی در زمینه لوازم خانگی و مواد شوینده مرتبط می باشد، شما می توانید با کلیک کردن بر روی «قرص ماشین ظرفشویی» وارد صفحه مورد نظر شوید و قیمت ها را مقایسه کنید دقت داشته باشید که تمام محصولات با تضمین اصل بودن و بهترین قیمت می باشد.

بهترین مارک قرص ماشین ظرفشویی را بشناسید

پیش از هر چیز لازم به ذکر است که انواع قرص ظرفشویی دارای تکنولوژی کاملاً منحصربه‌فرد است و همین عامل باعث شده است که نام برندهای محدودی که به عنوان بهترین تولیدکنندگان هستند به گوش ما بخورد به همین دلیل دو کمپانی بزرگ و معتبر در دنیا به نام های فینیش و فیری توانسته اند تا بیش از 90 درصد از بازار دنیا را به دست بگیرند هر دو کمپانی تولید کننده تخصصی شوینده ظروف در دنیا می باشند به همین دلیل نیز امروزه کمتر کسی را پیدا می کنید که نام این دو کمپانی را نشنیده باشد. در ادامه به اختصار به قابلیت ها و اشاره ای به بیشینه کار و عملکرد این دو مارک قرص ظرفشویی خواهیم پرداخت:

قرص ماشین ظرفشویی فینیش

فینیش «Finish»که یکی از بزرگترین کمپانی های تولید قرص ظرفشویی در دنیاست که از سال 1953 فعالیت خود را آغاز کرده یعنی بالای 60 سال است که در زمینه تولید مواد شوینده سابقه ای درخشان را برای خود رقم زده است و اکنون انواع محصولات فینیش ازجمله قرص ماشین ظرفشویی فینیش در بالای 40 کشور دنیا در حال عرضه می باشد. این کمپانی انواع قرص ظرفشویی خود را از کامل‌ترین نوع های کوانتوم در بسته بندی های گوناگون تولید می کند که قرص های این برند معتبر علاوه بر شویندگی بسیار قوی و بی نقص دارای ویژگی هایی بدین شرح است:

حاوی جلا دهنده (به منظور جلا و برق افتادن ظروف)، حاوی نمک (کم کننده میزان سختی آب و جلوگیری از خط و خش افتادن ظرف ها) و مواد ضد رسوبات (ممانعت از باقی ماندن رسوبات آهکی در ظرفشویی به منظور کمک در طول عمر دستگاه و کیفیت شستشو)

همانطور که اشاره کردیم شما می توانید قرص فینیش کوانتوم را به عنوان تکمیل ترین قرص در دنیا با خیالی آسوده از کیفیت و شستشویی بی نقص تهیه فرمایید.

قرص ماشین ظرفشویی فیری

شرکت پروکتر اند گمبل که یک برند آمریکایی است از سال 1837 تولیدات بسیار حرفه ای را به صورت جهانی ارائه می کند و بالای یک و نیم قرن است که در حال فعالیت می باشد؛ از قرص ماشین ظرفشویی تا ژیلت، هد اند شولدرز و بسیاری از محصولات دیگر می تواند را می توان به عنوان تولیدات کم نظیر این کمپانی ابر قدرت نام برد و درواقع در کمتر خانه ای ردی از این کمپانی به چشم نمی خورد، شاید جالب باشد که بدانید روزانه سه میلیارد نفر در روز با محصولات پی اند جی سروکار دارند، قدرت روز افزون این کمپانی و تولیدات حرفه ای آن باعث شده است که این برند معتبر به یکی از تاپ برندها در دنیا تبدیل شود. قرص ماشین ظرفشویی فیری که در این کمپانی معتبر تولید شده در لیست بهترین قرص های ماشین ظرفشویی قرار داد که با داشتن کامل‌ترین عملکرد می تواند شستشویی بی نقص را برای شما به ارمغان آورد. از شویندگی قدرتمند این محصول گرفته تا جلا دهنگی، ضد رسوب بودن و تضمین سلامت ظرفشویی شما باعث شده است که در دهه های طولانی این قرص به عنوان پرفروش ترین و حرفه ای ترین قرص ماشین ظرفشویی در کل دنیا عرضه گردد. مدل های پلاتینیوم، جار از تولیدات و دسته بندی های انواع محصولات این کمپانی است که هریک کاملترین عملکرد را به همراه خواهد داشت.

 

قرص ماشین ظرفشویی اصل

همانطور که گفتیم انواع قرص های ماشین ظرفشویی دارای تکنولوژی خاص و پیچیده ای در تولید است و این امر باعث شده کمتر کمپانی ای بتواند در چرخه پررقابت و حرفه ای تولید این نوع از محصول بماند و تولید این محصول را بر عهده بگیرد از طرفی دیگر همین پیچیدگی فناوری تولید باعث شده تا نگرانی گونه های تقلبی به حداقل برسد پس شما می توانید با مشاهده ظاهری کاملاً مشخص به خرید قرص ظرفشویی اصل خود بپردازید.

نکته مهم: گاه افراد ترکیدن قرص ها و یا چسبیدن قرص ها به یکدیگر را دلیل تقلبی بودن قرص ها می دانند اما به طور قطع باید بگوییم که این موارد هیچ ارتباطی با اصل نبودن قرص های شما ندارد و تنها به روش نگهداری نادرست شما بر می گردد که در ادامه به توضیح این مطلب خواهیم پرداخت.

نحوه نگهداری صحیح انواع قرص ماشین ظرفشویی

برای آنکه بتوانید سلامت قرص ظرفشویی خود را حفظ کنید تا باکیفیت تولید اولیه خود، کار شستشوی ظروف را انجام دهد، توجه به چند نکته مهم دارای اهمیت است چراکه عددم توجه به عامل هایی ساده در نحوه نگهداری قرص ماشین ظرفشویی به صورت جدی به کاهش کیفیت عملکردی آن ها منجر خواهد شد، در ادامه به بررسی کوتاهی از شایع ترین مواد خواهیم پرداخت اما پیش از هر چیز توجه کنید که شما باید این محصول را در جای خشک و خنک نگهداری کنید.

دلایل چسبیدن قرص های ماشین ظرفشویی به یکدیگر

رطوبت هوا - درواقع همان نگاه نداشتن قرص ظرفشویی در فضاهای خشک و همچنین قرار دادن آن ها در فضاهای گرم باعث چسبیدن قرص ها به یکدیگر خواهد شد پس برای نگه داشتن کیفیت تولید محصول خریداری شده خود به این امر توجه فرمایید.

دلیل ترکیدن قرص های ظرفشویی

گذاشتن قرص های ظرفشویی در فضاهای سرد باعث ترکیدن آن ها خواهد شد، وقتی سخن از جای خنک است پس نگهداری تعادل دمایی را فراموش نکنید چراکه سرمای زیاد باعث ترکیدن قرص ها خواهد شد. شما می توانید انواع قرص ماشین ظرفشویی فینیش و فیری را با ضمانت اصل بودن زیر قیمت بازار از فروشگاه اینترنتی 20 بخر تهیه نمایید.

 

بهترین قرص ماشین ظرفشویی برای مارک دستگاه ظرفشویی شما

بسیاری از افراد پیش از خرید این محصول، به این مورد فکر می کنند که کدام مارک قرص ماشین ظرفشویی را بخرم تا سازگاری بیشتری با برند ظرفشویی من داشته باشد اگرچه ناگفته نماند که برخی از نصاب های ماشین ظرفشویی نیز با دادن پیشنهاد اولیه خود درباره برند خریداری قرص ظرفشویی، این باور غلط را در ذهن افراد جای می‌گذارند که برای مارک ظرفشویی من، برند مناسب قرص تنها، مارکی خاص است اما به زبانی ساده بگوییم فرقی نمی کند برند دستگاه شما بوش، میله، سامسونگ، ال جی یا هر مارک دیگر باشد، استفاده از هر برند معتبری مانند انواع قرص های فینیش یا فیری بدون شک می تواند بهترین انتخاب‌های شما باشد چراکه کمپانی های قدرتمندی همچون فیری و فینیش که هریک سالیان طولانی در حال تولید بهترین های این محصول هستند، توانسته اند با ارتباط با کمپانی های قدرتمند تولید دستگاه های ظرفشویی قرصی تماماً سازگار با تمام برندهای معتبر دنیا تولید کنند پس شما می توانید بر اساس نیاز، سلیقه و حتی عادت خرید خود در انتخاب برند مورد نظرتان با خیالی آسوده خرید نمایید.

جدیدترین قرص های ماشین ظرفشویی؛ نصف نمی شوند

همانطور که گفتیم کاملترین و جدیدترین قرص های ظرفشویی از برندهای معتبر از مدل های کوانتوم، جار، پلاتینیوم  و ... تماماً دارای پوسته ای ژله ای قابل حل در آب هستند که همین امر باعث می شود که شما نتوانید این قرص ها را نصف کنید پس فرق نمی کند که چه حجمی از ظرف در ظرفشویی شما وجود دارد یا دستگاه کوچکی در منزل از مدل های رومیزی دارید و یا مبله، استفاده از انواع قرص ماشین ظرفشویی جدید تنها به صورت کامل، قابل دسترس خواهد بود؛ اما در اینجا این سؤال پیش می آید که اگر لازم نبود که یک قرص ظرفشویی کامل را استفاده کنم، چه کار کنم؟

 

درباره این مطلب کاملاً حق با شماست، گاهی شما تنها نیمی از دستگاه خود را پر کرده اید و از آنجایی که هر قرص کامل برای یک دستگاه مبله کامل تهیه و تولید شده، به دنبال ره حلی در ذهن خود برای صرفه جویی در مصرف قرص های خود در این زمان خواهید بود. در پاسخ به شما باید بگوییم که انواع ژل ظرفشویی راه حل شماست تا بتوانید در این هنگام به میزان لازم و مورد احتیاج خود و بر اساس تعداد ظروف کثیف مایع شوینده را به دستگاهتان اضافه کنید تا به مرور نیز به میزان قابل توجهی در مصرف تعداد قرص ظرفشویی خود نیز کمک کنید.

در آخر به شما پیشنهاد می کنیم به مطلب بسیار جالب در ویکی پدیا با نام Dishwasher detergent مراجعه کنید و آن را نیز مطالعه نمایید خواندن آن خالی از لطف نیست.

منبع:



:: بازدید از این مطلب : 91
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 3 / 11 / 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ریحانه

ویزای شینگن چیست؟

ویزای شینگن سندی است که توسط مقامات مربوطه برای متقاضی سفر به کشوری که در منطقه ی شینگن قرار دارد صادر می شود. حوزه ی شینگن متشکل از ۲۶ کشور است. کشورهای عضو اتحادیه ی شینگن توافق کرده اند تا شهروندانشان به طور آزادانه در حوزه ی شینگن تردد کنند. از میان ۲۶ کشور تحت موافقتنامه شینگن ۲۲ کشور عضو اتحادیه ی اروپا و ۴ کشور عضو انجمن تجارت آزاد اروپا هستند. انجمن تجارت آزاد اروپا به موازات اتحادیه اقتصادی اروپا و همکاری با آن فعالیت می نماید. این اتحادیه از چهار کشور ایسلند، لیختن اشتاین، نروژ و سوئیس تشکیل گردیده و در چهارم ژانویه ۱۹۶۰ بنیان ‌گذاری شده است. در ادامه با سفرمی همراه باشید…

 

منطقه ی شینگن

منطقه ی شینگن اغلب کشورهای اروپایی را تحت پوشش قرار می دهد، به جز بریتانیا و کشورهایی از قبیل رومانی، بلغارستان، کرواسی و قبرس؛ همچنین به زودی ایرلند نیز به عضویت شینگن در خواهد آمد. با این وجود کشورهایی نیز وجود دارند که بخشی از اتحادیه ی اروپا نیستند اما هنوز عضو منطقه ی شینگن بشمار می روند و سیاست تردد آزاد را گرامی داشته اند؛ این کشورها از قبیل نروژ، ایسلند، سوئیس و لیختن اشتاین می باشند.

 

کشورهای عضو شینگن

کشورهای عضو شینگن از قبیل اتریش؛ بلژیک؛ جمهوری چک؛ دانمارک؛ استونی؛ فنلاند؛ فرانسه؛ آلمان؛ یونان؛ مجارستان؛ ایسلند؛ ایتالیا؛ لاتویا؛ لیتوانی؛ لوکزامبورگ؛ مالت؛ هلند؛ نروژ؛ لهستان؛ پرتغال؛ اسلواکی؛ اسلونی؛ اسپانیا؛ سوئد؛ سوئیس و  لیختن اشتاین هستند.

 

چه افرادی نیازمند اخذ ویزای شینگن هستند؟

شهروندان کشورهایی که عضو منطقه ی شینگن نیستند برای سفر به اروپا و ورود به منطقه ی شینگن نیازمند اخذ ویزای شینگن می باشند. اما برای این قانون استثناهایی وجود دارد: برخی از کشورها که عضو پیمان شینگن نیستند هنوز برای ورود به منطقه ی شینگن نیازی به دریافت روادید ندارند.

 

شرایط درخواست ویزای شینگن

همانگونه که در بالا ذکر شد، به منظور سفر به یک یا چند کشور اروپایی عضو شینگن، باید به سفارت یا کنسولگری تعیین شده بروید و درخواست ویزای شینگن بدهید. با این وجود برای رسیدگی به تقاضای ویزای شینگن الزامات خاصی وجود دارند که در همه ی سفارت ها یا کنسولگری ها یکسان هستند و تقاضا دهنده الزاماً باید واجد شرایط باشد.

 

 منبع : سایت safarme



:: بازدید از این مطلب : 91
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 24 / 10 / 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ریحانه

واحد گشت تهران

در گذشته زیرمجموعه‌ای از شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه با اجاره اتوبوس‌های این شرکت به صورت دربستی نیاز شهروندان تهرانی را برای اجاره اتوبوس دربستی ارزان قیمت برطرف می‌کرد. شهروندان تهرانی در طول زمان عادت کردند که برای اجاره اتوبوس شرکت واحد در جستجوی عبارت واحد گشت باشند. بیشترین استفاده از واحد گشت برای ایاب ذهاب بهشت زهرا و مراسم خاکسپاری است. به گونه‌ای که بیشترین استفاده از اتوبوس‌های دربستی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه برای حمل و نقل اقوام تازه متوفی و ایاب و ذهاب بهشت زهرا استفاده می‌شود. ما در بین کسانی که این خدمات را ارائه می‌دهند یکی از قدیمی‌ترین، خوشنام‌ترین و به روزترین ارائه دهندگان این سرویس هستیم. برای اجاره اتوبوس دربستی کافی است با شماره تلفن‌های ما تماس حاصل فرمایید تا اتوبوس درخواستی شما در سریعترین زمان ممکن به محل مورد نظر شما ارسال و خدمات کامل به شما ارائه دهد.

منبع



:: بازدید از این مطلب : 108
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 3 / 10 / 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ریحانه

معرفی موسسه ونوس

موسسه ونوس یک موسسه آموزش کنکور است که به صورت تخصصی بر روی نیازهای آموزشی داوطلبان کنکوری متمرکز شده است. موسسه آموزشی ونوس توانسته است در سالهای اخیر با توجه های بسیار زیادی مواجه شود و اعتمادها را به خود جلب کند. مهمترین عاملی که در موسسه ونوس بر روی آن کار می شود، زمان کم داوطلبان و پیدا کردن جدیدترین متدهای آموزشی برای تست زدن و یادگیری و شناخت اصولی می باشد. در ابتدا فعالیت این گروه آموزشی که به سال 1390 برمی گردد، مخصوص تهران و برخی مراکز دیگر بود. پیش از شروع به کار حرفه ای، این موسسه، مجرب ترین و صاحب سبک ترین های دروس مختلف کنکور را شناسایی و نزد خود جذب کرد. تمامی اساتید ونوس بهترین اساتید کنکور (دکتر مهدی آرام فر، دکتر شهاب اناری، مهندس محمد مهربان، استاد رامان مهر و …). شما می توانید تمامی دروس دوره ی دبیرستان را با جدیدترین رویکردها در سوالات تشریحی، تستی، نکات کلیدی و جمع بندی تحویل بگیرید. دی وی دی های آموزشی موسسه ونوس در بالاترین سطح استانداردهای آموزشی قرار دارند و تمام مباحث به صورت اصولی توضیح و تشریح داده خواهد شد.

چرا دی وی دی های موسس ونوس ؟

  • بهترین اساتید کنکور در موسسه ونوس: یکی از دلایلی که می توانید به راحتی به این موسسه اطمینان کنید، حضور اساتید درجه یک در آموزشگاه می باشد.
  • هزینه های پایین: در راستای بالا بردن کیفیت آموزش و یادگیری، تمامی دروس را می توانید در قالب دی وی دی های آموزشی تحویل بگیرید. تمام آنچه در کلاس های خصوصی می توانید یاد بگیرید.
  • تدریس پله به پله: سطح شما اهمیت ندارد، در اینجا از پایه ای ترین و ابتدایی ترین مفاهیم شروع به یادگیری خواهید کرد و در درس مورد نظر به نهایت تمرکز و تسلط خواهید رسید.

از جمله خدمات بی نظیر ونوس می توان به پکیج های آموزش کنکور اشاره کرد. این پکیج ها برای آسان تر کردن مسیر کنکور و راحت تر کردن پروسه ی قبولی شما در کنکور طراحی شده اند. طراحی این پکیج ها به گونه ای است که شما دروس را به صورت طولانی مدت در یاد خواهید داشت برای همین دیگر نیازی به مرورهای مداوم ندارید و از شر ان خلاص می شوید. این پکیج ها به شما کمک می کند که همیشه چند گام از دوستان و رقیب های خود جلوتر باشید، در این دی وی دی ها، کلاس خصوصی بهترین اساتید کنکور برای شما شبیه سازی شده است.



:: بازدید از این مطلب : 138
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 28 / 9 / 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ریحانه
تصویر سقف متحرک شیشه ای

 

سقف متحرک شیشه ای یا سقف برقی شیشه ای سقف متحرک شیشه ای برای فضاهای کوچک برای اضافه کردن فضای پاسیو و یا قسمتی از حیاط ویلایی شان به آشپزخانه و یا نشیمن شان می باشد. که بیشتر در کشورهای اروپایی و آمریکایی با توجه به فرهنگ شان به دلیل دید کامل شیشه کاربرد دارند. سقف های برقی شیشه ای به دلیل داشتن دید کامل آسمان و فضای بیرون محصولی بسیار جذاب بنظر می آید که البته تا زمانی که شیشه ها تمیز باشند که این امر در دراز مدت امری بعید بنظر می رسد و از حوصله و وقت مشتری خارج می باشد.

 

شیشه های استفاده شده در سقف اتوماتیک وزن سنگینی دارند و محدود به ابعاد استاندارد طراحی می باشند که باید یک سازه فلزی و استراکچر محکمی را برای آنها در نظر گرفت که با توجه به ابعاد فضای موجود و همین طور محدودیت شیشه به قسمت های مساوی تقسیم شوند که شیشه داخل این قاب ها قرار گیرد. مشکل بعدی در سقف های جمع شونده شیشه ای حالت ذره بینی عمل کردن شیشه ها به هنگام تابش نور خورشید می باشد که باعث می شود فضای نشیمن گاه زیر سقف در ساعات تابش نور خورشید عملا برای نشستن مناسب نمی باشد و همینطور اگر از چوب برای کف زیر این سقف ها استفاده شده باشد احتمال خطر آتش سوزی را چندین برابر می کند. که به واسطه همین اتفاق عملا بعد از اجرای سقف کارفرما به سراغ استفاده از سایبان متحرک برای روی شیشه ها و یا سازه های متحرک پارچه ای برای زیر شیشه ها برای محافظت فضا از نور خورشید می رود.



:: بازدید از این مطلب : 86
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 29 / 9 / 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ریحانه

اولین سال فعالیت بورس کالا بهانه ای شد تا به بهانه اطلاع رسانی و شناخت بورس کالا در ذیل به اختصار به معرفی بورس کالا بپردازم، به هر حال با گذشت چیزی در حدود ۵ سال از افتتاح اولین بورس کالایی ( بورس فلزات ) در کشور شاید هنوز هم افرادی باشند که نسبت به این بورس شناخت و اطلاع کافی نداشته باشند.
● بورس کالا چیست؟
بورس کالا ، بازار متشکل و منسجمی است که تعداد زیادی از عرضه‌کنندگان، کالای خود را عرضه و کالای مربوطه پس از بررسی‌های کارشناسی و قیمت‌گذاری توسط کارشناسان آن بازار، به خریداران عرضه می‌شود. در این بورس‌ها، معمولاً کالاهای خام و فرآوری‌نشده مانند فلزات، پنبه، گندم، برنج و... داد و ستد می‌شوند. یکی از مزایای بورس کالا، حضور نهادهای نظارتی و تنظیم‌گری است که تمامی تولیدکنندگان، مصرف‌کنندگان و تجار کالا با حضور این نهادها، از مزایای مترتب بر قوانین و مقررات حاکم بر بورس برخوردار می‌شوند. به طور کلی، شرکت‌کنندگان در بورس کالا به دو دسته تقسیم می‌شوند. دسته اول کسانی هستند که می‌خواهند از ریسک نوسان قیمتها در امان باشند و در بورس‌های کالا، به عنوان خطرپوش ریسک شناخته می‌شوند، مانند تولیدکنندگان کالا، مصرف‌کنندگان عمده و... . دسته دوم، بر خلاف گروه اول کسانی هستند که از نوسانات قیمت استفاده کرده و سود خود را حداکثر می‌کنند. در بورس‌های کالا، این گروه با نام سوداگران معرفی می‌شوند.
● چه کسانی از بورس کالا بهره‌مند می‌شوند؟
همان طوری که قبلا گفته شد، بورس کالا یک بازار سازمان‌یافته و متشکلی است که در آن کالاها بصورت نقدی یا آتی مورد داد و ستد قرار می گیرد، بورس کالا بر صحت انجام معاملات نظارت نموده و اجرای قراردادها را تضمین می‌کند. بنابراین، همانند بازارهای دیگر، ورود تمامی افراد، گروه‌ها و نهادهای جامعه در آن بلامانع بوده و تمام افراد می‌توانند وارد بازار شوند و از آن منتفع گردند. از آنجا که ورود تمامی افراد و نهادها به بازار بورس کالا مبتنی بر انگیزه و هدفی می‌باشد، می‌توان تمامی شرکت‌کنندگان بازار را بر اساس اهداف و انگیزه ورود به بازار، دسته‌بندی نمود.
گروهی به دنبال فرار از ریسک قیمت و رفع نگرانی‌های ناشی از نوسانات قیمتی وارد این بازار خواهند شد. تولیدکنندگان محصولات کشاورزی، فلزات و نظایر آن و مصرف‌کنندگان اصلی این محصولات عمدتاً در این گروه قرار می‌گیرند. گروهی دیگر در پی سود وارد این بازار می‌شوند. آنها با قبول ریسک موجود در بازار، به سود بیشتر که عمدتاً ناشی از تغییر قیمت‌هاست، دست می‌یابند. سوداگران، دلالان، سلف‌خران، واسطه‌ها، تجار و سایر افراد در این گروه قرار می‌گیرند به عنوان نمونه در ادامه، هر یک از گروه‌های فوق‌الذکر در بورس کالایی مانند بورس فلزات مورد بررسی قرار می‌گیرد:
تولیدکنندگان و بازرگانان مواد اولیه: تولیدکنندگان همواره برای برنامه ریزی حجم و نوع محصولات خود، چالش هایی دارند. عمده‌ترین آنها عبارتست از عدم شفافیت بازار، نامعلوم بودن روند آتی قیمت محصولات و ناکارآمدی نظام تعیین قیمت و توزیع محصولات. بنابراین تولیدکنندگان می توانند با استفاده از ابزارهای داد و ستد در بورس فلزات، در برابر نوسانات قیمت ایمن شوند و با خرید و فروش قراردادهای سلف و آتی، ریسک قیمت را پوشش دهند.
بازرگانان نیز می توانند با همین روش با اطمینان خاطر بیشتری از قیمتهای آتی برای صادرات و واردات محصولات موردنظرشان تصمیم‌گیری نمایند.
▪ صنایع فلزی و سایر مصرف‌کنندگان:
صنایعی که مواد فلزی را به عنوان مواد اولیه خود دریافت می نمایند، نقش بسیار مهمی در بازار فلز ایفا می‌کنند. طبیعتا این صنایع نیز برای برنامه ریزی تولید خود، تمایل دارند از خطرات ناشی از نوسان قیمت ها ایمن شوند و با برآوردی مطمئن از قیمت تمام شده، به تولیدی اقتصادی بپردازند. برای این گروه، بورس فلزات مکان مطمئنی برای خرید مواد اولیه، دریافت اطلاعات موثق در مورد روند قیمت‌ها و در نتیجه تضمین سود شرکت می‌باشد.
▪ سوداگران:
سوداگران گروهی دیگر از شرکت‌کنندگان در بازار هستند که با استفاده از نوسان قیمت کالاها و قراردادها، در بازار سود می‌برند. آنها با قبول ریسک موجود در بازار، کسب سود می‌نمایند. این افراد معمولاً به منابع اطلاعاتی دقیق دسترسی داشته و یا از قدرت تجزیه و تحلیل بیشتری برخوردارند. سوداگران زمانی خریدار و در زمان دیگر فروشنده می‌باشند. اگر پیش‌بینی شود که قیمت‌ها افزایش خواهد یافت، قرارداد خرید را امضا می‌کنند و بر عکس، اگر آنها پیش‌بینی کنند قیمت‌ها کاهش خواهد یافت، به عنوان فروشنده قرارداد حاضر می‌شوند. سوداگران نقش مکمل مبادله‌گران تضمینی را داشته و بدون آنها امکان رونق بورس کالا وجود ندارد. سوداگران به سختی می‌توانند از بازاری که در آن تنها مبادله فیزیکی کالا انجام می‌گیرد، بهره‌مند شوند. اما آنها علاقه‌مند به فعالیت در بازارهایی هستند که در آن مبادلات با کاغذ (رسید انبار) انجام می‌گیرد. زیرا مشکلات انبارداری و حمل و نقل را متحمل نمی‌شوند.
▪ سازمان‌های ناظر یا تسهیل‌کننده:
این نهادها گرچه به طور مستقیم در مبادلات شرکت نمی‌کنند، اما وجود آنها در رونق یا امنیت بازار ضروری است. شرکت های بیمه، بانکها، انبارها، تجهیزات ترابری، اتاق پایاپای و... از جمله این تسهیل‌کنندگان هستند.

منبع



:: بازدید از این مطلب : 84
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 20 / 8 / 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ریحانه

فروشگاه اینترنتی که هر ایرانی باید بشناسد

13سال دریافت بازخورد از مشتریان لوازم آرایشی و بهداشتی و تدوین استراتژی فروش بر مبنای سلایق سنین گوناگون، امروز نتیجه‌ی مثبت خود را در استقبال از محصولات ارایه شده توسط فروشگاه اینترنتی شیک فام نشان می‌دهد. در این متن در مورد ارزش‌های به وجود آورده، انواع خدمات، شیوه کار و خصوصیات و مزایای فرشگاه اینترنتی شیک فام برای یک خرید اینترنتی لذت‌بخش صحبت می‌شود و در آخر نحوه دریافت هدیه‌های ویژه را از این فروشگاه ارائه خواهد شد.

شیک فام با سابقه حضور به عنوان فروشگاه‌‌ فیزیکی از سال 1384 توانسته به عرضه هدفمند انواع برندهای لوازم آرایشی و بهداشتی، ماشین ریش تراش، عطر و ادکلن بپردازد و حامی زیبایی خانم‌ها و آقایان خوش سلیقه باشد.

 

شیوه شیک فام چیست؟

شیک فام، سه فاکتور ایمنی، کیفیت و مقرون به صرفه بودن را با انتخاب وسواس‌گونه در هم آمیخته و محصولات آرایشی و بهداشتی را از طریق معتبرترین برندها و طبق قوانین تجارت الکترونیکی و با گارانتی‌هایی حتی افزون بر معتبرترین فروشگاه‌های اینترنتی ایران در سایت فروشگاه شیک فام عرضه می‌کند.

شیک فام با سابقه فعالیت 12 ساله مستمر خود در فروش انواع لوازم آرایشی و بهداشتی، ماشین ریش تراش و عطر و ادکلن و با بررسی بازخوردهای مصرف‌کنندگانی در رده‌های سنی و اجتماعی مختلف، تاکنون موفق به فروش محصولاتی برگزیده و ویژه به مشتریان و کسب رضایت آنان بر پایه‌ی سیاست مبتنی بر بُرد- بُرد شده است.

 

خصوصیات و مزایای واقعی فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی و بهداشتی شیک فام:

- دارای نماد اعتماد دو ستاره الکترونیکی از مرکز توسعه تجارت الکترونیکی

- دارای نشان ملی ثبت (رسانه‌های دیجیتال)

- عضو انجمن صنفی کسب و کارهای اینترنتی دارای پرتکل امن اتصال کاربران اس اس ال

برخی خدمات و گارانتی‌ها در سایت شیک فام:

- تضمین اصالت کالا

- فروش محصولات نمایندگی‌های رسمی

- وجود برچسب اصالت کالا تضمین بهترین قیمت

- امکان مقایسه کالا

- ضمانت عودت کالا تا 10 روز

- تخفیفات مناسبتی و غیرِ مناسبتی

- تراکنش مالی کاملاً امن

- تحویل کالا در محل کار، منزل یا آدرس مورد نظر

- سقفِ عدم پرداخت هزینه ارسال، توسط مشتری

- وارانتی‌های مختصِ فروشگاه اینترنتی شیک فام از جمله فروش به شرط چاقو!

به شرط چاقو چیست؟!

محصولات کم‌تر شناخته شده اما با کیفیت و دارای مجوز بهداشتی که توسط متخصصان و مصرف‌کنندگان عادی امتحان شده و مطمئن هستند را در شیک فام به شرط چاقو به فروش می‌رسد و به این ترتیب خریدار می‌تواند محصول را تا یک هفته بعد از استفاده اگر نپسندید،بدون سوال و جواب  عودت دهد.

شیک فام، پس از سال‌ها تجربه امروز قادر است طبق استاندارد سازمان غذا و دارو، محصولات آرایشی را با 19 زیرگروه و محصولات بهداشتی را با 13 زیرگروه از طریق فروشگاه اینترنتی شیک فام عرضه کند.

 

محصولات ارائه شده در شیک فام:

محصولات آرایشی و بهداشتی برگزیده برای پوست: منتخبی از کرم دست و صورت- کرم روز و شب- محافظت و مراقبت عمومی پوست- ماسک پوست- سرم پوست- پاک کننده آرایش- لایه بردار و اسکراب- امولوسیون- رفع ترک- ضد لک- ضدجوش- ضدآفتاب- ضدچروک و جوان کننده پوست- دور چشم- ترمیم کننده و روشن کننده- مرطوب کننده- نرم کننده- برنزه کننده- احیاءگر- پوشاننده- سفت کننده پوست

محصولات برگزیده برای بدن: منتخبی از شوینده ی بدن- شامپوی بدن- ژل بدن

محصولات برگزیده برای مو: منتخبی از حالت دهنده مو- اسپری مو- تثبیت کننده رنگ مو- پودر دکلره- تقویت کننده مو- احیاء کننده و محافظ رنگ مو- شامپوی نرم کننده و حجم دهنده مو- لوسیون مو- سرم مو- تقویت کننده موی مژه و ابرو- ماسک مو- موبر

محصولات برگزیده برای چهره: منتخبی از رژ گونه- پنکیک- شیر پاک کن

محصولات برگزیده برای چشم و ابرو: منتخبی از ریمل- سایه چشم- خط چشم- مداد چشم و ابرو

محصولات برگزیده برای لب: منتخبی از محافظ لب- رژ لب- مداد لب- برق لب- کرم لب- بالم و بوم لب- خط لب- استیک لب

محصولات برگزیده عطر و ادکلن: منتخبی برای خرید عطر و ادکلن- ادئوپرفیوم- ادئو تویلت- افترشیو- خوشبوکننده بدن- ضد تعریق

محصولات برگزیده لوازم شخصی برقی: منتخبی از ماشین اصلاح صورت- ماشین اصلاح مو- اپیلیدی براون - تیغ اصلاح- اپیلاسیون- تاتو- پوستیژ

در ضمن بخش در حال توسعه‌ای از فروشگاه شیک فام در حال ارایه‌ی آکسسوارها و عروسک‌های فانتزی نیز است.

دریافت هدیه از شیک فام

برای دریافت هدیه از شیک فام، کافی است به سایت شیک فام رفته و ایمیل خود را وارد کرده و کد تخفیف‌های این فروشگاه را دریافت کرد.

علاقه‌مندان همچنین جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره 55205375 021 ، 09100798822 تماس بگیرند و یا به سایت فروشگاه لوازم آرایشی شیک فام به آدرس shikfam.com مراجعه کنند.

http://politicalmarketing.ir/companynews/13970809325049203/%D9%81%D8%B1%D9%88%D8%B4%DA%AF%D8%A7%D9%87-%D8%A7%DB%8C%D9%86%D8%AA%D8%B1%D9%86%D8%AA%DB%8C-%DA%A9%D9%87-%D9%87%D8%B1-%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86%DB%8C-%D8%A8%D8%A7%DB%8C%D8%AF-%D8%A8%D8%B4%D9%86%D8%A7%D8%B3%D8%AF/



:: بازدید از این مطلب : 89
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 26 / 6 / 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ریحانه

فروشگاه اینترنتی شیک فام

امروزه با گسترش اینترنت، فروشگاه های مجازی زیادی در بستر مجازی در زمینه فروش کالا و معرفی خدمات فعالیت می کنند که فرآیند خرید را برای مشتریان عزیز بسیار آسان کرده اند ولی متاسفانه بسیاری از افراد سودجو با تاسیس فروشگاه های مجازی نامعتبر و فروش محصولاتی نامرغوب و تقلبی به دنبال سر کیسه کردن جیب مردم هستند بنابراین اگر شما به خرید اینترنتی علاقمند هستید اولین نکته انتخاب و خرید از یک فروشگاه آنلاین معتبر است.


 

فروشگاه اینترنتی شیک فام یکی از معتبرترین فروشگاه های آنلاین می باشد که فعالیت خود را در زمینه فروش انواع لوازم آرایشی و بهداشتی، عطر و ادکلن، لوازم شخصی برقی، محصولات آقایان، لوازم آرایشگاهی و ... از سال 1384 آغاز کرده است. شیک فام علاوه بر ارائه محصولاتی اصل و سهولت بخشیدن به فرآیند خرید و ارسال محصولات در کوتاه ترین زمان به نقاط مختلف ایران مزایای بی شماری را برای مشتریان به همراه دارد که در ادامه این مزایا را بیان می کنیم.

فروشگاه اینترنتی شیک فام را میتوان هم تراز سایت های زیز دانست :

 

درباره شیک فام

  • حق انتخاب بیشتر

در فروشگاه اینترنتی شیک فام به صورت کاملا هوشمندانه محصولات براساس نوع کاربرد در دسته های گوناگون قرار داده شده اند و شما به سرعت می توانید به محصول موردنظرتان دسترسی پیدا کنید، هم چنین تنوع محصول به قدری بالا است که شما حق انتخاب بیشتری براساس سلیقه، نوع نیاز و توان مالی خود خواهید داشت.

  • به روز و اصل بودن محصولات

هر روزه شاهد ورود محصولات جدید لوازم آرایشی، لوازم بهداشتی، انواع عطر و ادکلن ، لوازم آرایشگاهی ... در بازار هستیم، آیا شما هم فردی به روز بوده و دوست دارید با متد روز پیش بروید؟ شیک فام محصولاتی کاملا جدید از برندهای معتبر داخلی و خارجی را جمع آوری و در ویترین فروش خود قرار داده است.

  • مقایسه و بررسی کالاها در کوتاه ترین زمان

با ورود به دسته مورد نظرتان برای مثال عطر زنانه، به سرعت انواع مدل های عطر و ادکلن زنانه از برندهای گوناگون برای شما نمایش داده می شود که در زیر هر یک از محصولات قیمت روز درج شده است از این رو با یک نگاه کلی به سرعت می توانید محصولات را از لحاظ قیمت و ظاهر مقایسه و بررسی کنید و به سرعت محصول مورد نظرتان را بیابید. در شیک فام جهت یافتن محصولی خاص و جستجویی دقیق تر، فیلترهای گوناگونی نظیر برند، قیمت و ... در قسمت راست صفحه محصولات قرار داده شده است.

  • تضمین مناسب ترین قیمت

تمامی قیمت های فروشگاه شیک فام براساس نوسات بازار درج شده است و هم چنین ما تضمین می کنیم که این قیمت ها بهترین و مناسب ترین قیمت ها می باشند.

  • دستری سریع به اطلاعات کامل محصولات

یک خرید مناسب، خریدی است که براساس نیازها و خواسته هایتان صورت بگیرید از این رو شیک فام با توجه به این موضوع اطلاعات جامع و کاملی از هر یک از محصولات را برای شما عزیزان ارائه می دهد برای دسترسی به این مزیت فروشگاه اینترنتی شیک فام کافی ست بر روی تصویر محصول و یا دکمه جزئیات بیشتر درج شده در زیر محصول کلیک کنید تا به صفحه معرفی محصول منتقل شوید.

  • ضمانت اصالت کالا

تمامی محصولات موجود در شیک فام از اصالت کالا و گارانتی برخوردار هستند و از این رو خیالتان از اصل بودنشان راحت باشد و هم چنین کلیه استانداردها و مجوزهای لازم برای فروش را دارا می باشند.

  • روش های مختلف پرداخت

در فروشگاه اینترنتی شیک فام جهت سهولت بخشیدن به امر خرید اینترنتی تمامی راه ها و روش های پرداخت برای مشتریان عزیز ارائه شده است که شامل  پرداخت آنلاین، کارت به کارت،  واریز به‌حساب بانکی و پرداخت در محل می شود.

  • عودت و بازگشت کالا

رضایتمندی مشتریان و ارائه کالاهای با کیفیت و اصل از هدف های اصلی شیک فام است. از این رو در صورت مشاهده ایراد و یا اشکال فنی پس از تحویل گرفتن کالای مورد نظرتان امکان عودت و بازگشت کالا برای مشتریان عزیز وجود دارد. 

شیک فام راز زیبایی تو



:: بازدید از این مطلب : 85
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 19 / 7 / 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ریحانه
تای چی (Tai chi) یکی از ورزش های باستانی کشور چین است که از دو بخش تای چی یانگ و چی کنگ تشکیل شده است. از مزایای تای چی می‌توان به افزایش قدرت عضلانی، افزایش تعادل و... اشاره کرد.
آشنایی با ورزش تای چی چوان


ستاره | سرویس ورزش - ورزش تای چی یکی از ورزش های باستانی چین است. این ورزش به واسطه نقش موثری که در تقویت قوا و سلامت بدن دارد امروزه در همه جوامع مقبولیت یافته و به طور گسترده توسط متخصصین علم ورزش و پزشکی توصیه می شود. در این مطلب با ورزش تای چی و چگونگی انجام آن بیشتر آشنا می شوید.

ورزش تای چی چیست؟

ورزش تای چی را نوعی مدیتیشن می‌نامند. این ورزش یکی از سبک‌های رشته ورزشی ووشو یا همان کونگ فو چینی است. تای چی از چین باستان منشا یافته و با هدف تقویت قوا و رفع خستگی و درد حاصل از تمرینات سخت و انفجاری سبک‌های مبارزه‌ای و قدرت محور ووشو شکل گرفته است.

فلسفه سبک تای چی

تای چی در واقع بر تاثیر شارش انرژی در بدن و نحوه توزیع آن دلالت دارد. چی در زبان چینی اشاره به نیروی حیات دارد و چینیان باستان بر این عقیده بودند که این نیرو در بدن حرکت کرده و همه رفتار و واکنش‌های انسان را تحت تاثیر خود قرار می‌دهد؛ بنابراین آن‌ها بر این باور بودند که به تقویت نحوه صحیح گردش و توزیع این نیرو می‌توان کلیه اعمال فیزیکی و ذهنی افراد را اعتلا بخشید.

حرکات ورزش تای چی

تای چی به طور کلی از دو بخش تای چی یانگ و چی کنگ تشکیل شده است. تای چی یانگ اشاره به انجام حرکاتی جهت به حرکت در آوردن انرژی در بدن اشاره دارد و چی کنگ به طور کلی به مجموعه اعمالی گفته می‌شود که اغلب به صورت خوابیده و یا نشسته انجام شده و بر افزایش تمرکز و بهبود تنفس نقش دارند.

تای چی یانگ

تای چی یانگ شامل حرکاتی بسیار آرام همراه با تمرکز روی تنفس است. این حرکات برای همه افراد و در همه رده‌های سنی و با هر وضعیت فیزیولوژیکی قابل انجام هستند، چرا که دامنه حرکات مفاصل محدود بوده و فشاری به مفصل‌های بدن وارد نمی‌شود. این حرکات به خوبی می‌توانند انعطاف پذیری مفاصل را بهبود بخشیده و قدرت عضلانی را افزایش دهند. این ورزش هیچ گونه حرکات خشن و یا اعمال فشاری نداشته و بر خلاف سایر سبک‌های شناخته شده ورزش ووشو ورزشی بسیار لطیف و آرام می‌باشد.

چی کنگ

تمرینات چی کنگ شامل یک سری اعمال مراقبه‌ای هستند که روی بهبود تمرکز و طرز فکر تاثیر می‌گذارند. این تمرینات اغلب به صورت نشسته و یا خوابیده و گاهی حتی به صورت ایستاده انجام می‌شوند و مربی با ایجاد فضایی آرامش بخش و کمک به تصویر سازی ذهنی شاگردان خویش را در فضایی به دور از هیاهو از لحاظ ذهنی نگه می‌دارد. این حرکات همراه با تمرکز روی تنفس درست می‌تواند به خوبی در بهبود مشکلات روانشناختی مناسب باشند.
 
آشنایی با ورزش تای چی چوان


ورزش تای چی مدرن

امروزه تای چی به صورت یک ورزش همگانی توصیه می‌شود. اگر برای شما نیز سوال است که این ورزش چگونه انجام می‌شود، می‌توانید در ادامه مطلب پاسخ سوال خود را بیابید.
یک جلسه از ورزش تای چی بنا به سلیقه مربی می‌تواند متفاوت باشد، اما به طور کلی شامل مراحل زیر است.

۱. گرم کردن اولیه اندام‌ها
در ابتدا مربی به شما کمک می‌کند تا اندام‌های بدن را گرم کنید تا برای دریافت حرکات کششی آماده شوید. گرم کردن شامل یک سری حرکات آرام سر به طرفین، خم کردن و باز کردن مفاصلی مانند زانوها، آرنج‌ها و قدم زدن با سرعت پایین جهت بالا رفتن تدریجی ضربان قلب است. معمولا در حین انجام این تمرینات از شما خواسته می‌شود بر تنفس خود تمرکز داشته باشید و نفس‌هایی آرام و عمیق بکشید. همچنین زمان دم و بازدم شما باید با باز و بسته شدن مفاصل و منقبض و منبسط شدن‌های پیاپی عضلات هماهنگی داشته باشد. بدین ترتیب میزان اکسیژن بیشتری برای سوخت و ساز به اندام‌های شما می‌رسد.

۲. حرکات اصلی و آموزشی تای چی
حرکات اصلی تای چی را با نام فرم می‌شناسند. فرم‌ها در واقع مجموعه به هم پیوسته‌ای از حرکاتی هستند که از ترکیب نشست‌ها، قدم‌ها، حرکات دست و... تشکیل می‌شوند. فرم‌های ورزش تای چی در مراحل ابتدایی آموزش بسیار ساده و کوتاه بوده و در مراحل پیشرفته‌تر می‌توانند شامل حرکاتی طولانی و پیچیده همراه با سلاح‌های مختلفی مانند شمشیر، نیزه، بادبزن و... باشند.
ورزش تای چی می‌تواند به صورت ساده یک روش مدیتیشن آسان برای عموم باشد و در مراحل پیشرفته می‌تواند یک ورزش کاملا حرفه‌ای و زیبا در حد قهرمانی محسوب شود. از همین رو است که این ورزش توجه افراد زیادی از گروه‌های سنی مختلف را در سراسر جهان به خود معطوف کرده است و پیروان زیادی دارد.

۳. سرد کردن و ریکاوری
در نهایت یک جلسه تمرینی ورزش تای چی با بازگشت اندام‌ها و ضربان قلب به حالت عادی اتمام می‌یابد. در این مرحله که با نام چی کنگ شناخته می‌شود، از افراد خواسته می‌شود با تمرکز روی سطوح انرژی به دریافت انرژی از محیط پیرامون پرداخته و با تمرین‌های مراقبه‌ای تصویری زیبا از جهان هستی و همه آنچه در حال ارتباط با آن هستند بدست آورند. در واقع می‌توان گفت، تای چی نه تنها یک ورزش و یک روش مراقبه‌ای است، بلکه یک روش جالب برای تعامل با دیگران نیز به حساب می‌آید.

نکاتی برای تجربه یک جلسه تمرینی بهتر

معمولا توصیه می‌شود برای انجام این ورزش از لباس‌های تنگ و چسبان استفاده نکنید. چرا که می‌توانند دامنه حرکتی شما را محدود کنند. همچنین برای انجام این ورزش شما به کفش‌هایی نرم و جمع و جور نیاز دارید. در واقع کفش‌های دویدن و اسپرت مناسب این ورزش نیستند.
 
آشنایی با ورزش تای چی چوان


مزایای ورزش تای چی

اکنون نوبت آن رسیده است تا با مزایای بی شمار ورزش تای چی آشنا شوید.

۱. افزایش قدرت عضلانی

از آنجا که حرکات قابل انجام در تای چی معمولا با سرعت کمی انجام می‌شوند، فشار نسبتا مناسبی روی عضلات ایجاد کرده و باعث افزایش قدرت عضلانی ماهیچه‌ها می‌شود. در واقع این حرکات مانند انجام تمرینات بدنسازی با وزنه هستند با این تفاوت که شما از وزن عضلات خود برای ایجاد فشار استفاده می‌کنید و از اینرو برای میانسالان یک ورزش تقویتی قدرتی بسیار عالی به حساب می‌آید.

۲. افزایش دامنه انعطاف پذیری مفاصل

ورزش تای چی با تمرینات کششی که دارد می‌تواند به افزایش انعطاف پذیری بدن کمک کند. این انعطاف‌ها معمولا در حد دامنه حرکتی افراد است.

۳. افزایش تعادل

تای چی شامل حرکات تعادلی است که با افزایش درک انسان نسبت به وضعیت فیزیکی بدن انجام می‌شود. این ورزش تا حد بالایی می‌تواند هماهنگی حرکات دست و پا، چشم‌ها و گوش‌ها را تقویت کند و از این هت یک سلاح فوق العاده برای دوران پیری به حساب می‌آید.

۴. افزایش قابلیت قلبی تنفسی

یکی دیگر از مزایای فوق العاده ورزش تای چی تاثیری است که روی سیستم تنفسی و قلبی عروقی افراد می‌گذارد. کلیه حرکات این ورزش با تمرکز روی تنفس‌های آرام و بلند و دم و بازدم‌های عمیق و شمرده تشکیل شده است. این تمرینات تاثیر به سزایی در قابلیت تنفسی و افزایش سطوح تنفسی داشته و به همین ترتیب به تقویت ضربان قلب نیز کمک می‌کند.

۵. افزایش هوش و منطق

برای فراگیری فرم‌های تای چی شما نیازمند صرف زمان زیادی هستید تا بتوانید بین حرکات دست، پا و چشم‌ها هماهنگی کامل برقرار کنید. تمرین این هماهنگی و هم چنین به خاطرسپاری حرکات مختلف و ترکیب‌های مختلف حرکتی ذهن شما را تشویق به چالش می‌کند و در واقع همانند حل یک معما ذهن شما را وادار به تجزیه و تحلیل‌های سریع و پی در پی می‌کند. این اعمال در طولانی مدت به افزایش سرعت عمل شما در دریافت، تجزیه و تحلیل و پاسخ گویی به کنش‌ها و واکنش‌های محیط اطراف شده و قوه هوش و منطق شما را افزایش می‌دهد.

۶. لذت قهرمانی

علاوه بر کلیه موارد ذکر شده در رابطه با حفظ و بهبود سلامتی، ورزش تای چی در مراحل پیشرفته یک ورزش قهرمانی فوق العاده هیجان انگیز، زیبا و با حداقل آسیب دیدگی می‌باشد. حرکات و سلاح‌های مختلف به فرم‌های تای چی جذابیت خاصی بخشیده و مسابقات آن در سطوح مختلف ملی و جهانی همه ساله انجام می‌شود و روحیه رقابت و تلاش برای پیروزی را نیز در افراد تقویت می‌کند.
 
آشنایی با ورزش تای چی چوان

در پایان شما را به دیدن آموزش ورزش تاچی توسط استاد تسائو دعوت می‌کنیم.

 
 
نگار کریمی


:: بازدید از این مطلب : 89
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 25 / 5 / 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ریحانه
از جمله غذا‌های مفید برای درمان زخم معده می‌توان به برنج، جگر، سیب زمینی وسیب زمینی شیرین و از مواد غذایی مفید برای رفع زخم معده می‌توان به عسل، موز، سیب، آلوئه ورا و سیر اشاره کرد.
غذاهای مفید برای درمان زخم معده را بشناسید
 
ستاره | سرویس سلامت - زخم معده یکی از زخم‌های گوارشی شایع است که با علائم دردناکی همراه است. خوشبختانه زخم معده را می‌توان درمان و رفع کرد. یکی از راه‌های درمان؛ رژیم غذایی مناسب است. برخی از مواد غذایی برای درمان زخم معده به کار می‌روند و مفید هستند و برخی دیگر از مواد غذایی را بایستی از برنامه غذایی خود حذف کنید. شما چقدر با غذا‌های مفید برای درمان زخم معده آشنایی دارید؟ با ما همراه باشید تا با ۹ غذای مفید برای زخم معده و همچنین مواد غذایی مضر برای این بیماری آشنا شوید.
 

غذا‌های مفید برای درمان زخم معده

۱. برنج

برنج یکی از غذا‌های مفید برای درمان زخم معده به شمار می‌رود. همچنین برنج می‌تواند در درمان زخم روده نیز نقش داشته باشد. در صوررتی که یک لیوان شیر را در هنگام طبخ برنج جایگزین آب کنید به آن طعمی لذیذ و ارزش غذایی بالایی داده اید. شیر برنج نیز از غذا‌های مفید برای درمان زخم معده است.


برنج و رفع زخم معده


۲. سوپ جو

از دیگر غذا‌های مفید برای درمان زخم معده سوپ جو است. سوپ جو با داشتن مواد غذایی با ارزش می‌تواند در درمان زخم معده نقش مفیدی ایفا کند.

سوپ جو


۳. سیب زمینی

یکی از بهترین مواد غذایی برای درمان زخم معده سیب زمینی است. سیب زمینی فاقد اسید است و زخم‌های معده را بهبود می‌بخشد. همچنین سیب زمینی با داشتن نشاسته و فیبر فراوان می‌تواند عملکرد گوارش را بهبود ببخشد و بازدهی آن را بالا ببرد. آنتی اکسیدان های موجود در سیب زمینی نیز با خنثی کردن رادیکال‌های آزاد به پاکسازی معده از رادیکال‌های آزاد پرداخته و در تسریع بهبود زخم معده نقش دارد. سیب زمینی به مقدار زیادی نمک‌های قلیایی دارد که باعث کاهش التهاب می‌شوند و بافت‌هایی که به واسطه اسید‌ها تحریک شده‌اند را بهبود می‌بخشد. علاوه بر این نمک‌های قلیایی می‌توانند باعث کاهش سوزش در قسمت شکم و متوقف شدن بازگشت اسید و تورم شوند.

سیب زمینی در درمان زخم معده
دیگر مواد غذایی مفید برای درمان زخم معده

۴. مواد غذایی حاوی ویتامین A

ویتامین A موجود در سیب زمینی شیرین آن را به مواد غذایی مفید برای درمان زخم معده تبدیل کرده است. با توجه به تحقیقات انجام شده این ویتامین که در سیب زمینی شیرین به فراوانی یافت می‌شود از بروز زخم معده جلوگیری کرده و در صورت ابتلا باعث کاهش آن می‌شود. از جمله منابع دیگر غنی از این ویتامین و مفید برای درمان زخم معده اسفناج، هویج و طالبی است. همچنین برای درمان زخم معده می‌توانید جگر بخورید. جگر نیز از ویتامین A فراوانی برخوردار است و به همین دلیل می‌تواند در لیست غذا‌های مفید برای درمان زخم معده قرار گیرد.


بیشتر بدانید: منابع ویتامین A در چیست؟ + عوارض کمبود ویتامین A (آ)


۵. موز

موز پس از اینکه در بدن جذب شود می‌تواند با نشاسته و ترکیبات قلیایی ساز موجود در خود PH معده را به خوبی تنظیم کند. با مصرف موز می‌توانید غشاء مخاطی معده خود را حفظ کنید و زخم معده را کاهش دهید. مواد مغذی موجود در موز می‌تواند بافت‌های آسیب دیده معده را ترمیم کند. همچنین مصرف موز باعث می‌شود که بازگشت اسید معده به مری و گاستریت یا ورم معده متوقف شده و ناراحتی‌های مربوط به آن برطرف شود.

۶. آلوئه ورا

بی شک همه آلوئه ورا و خواص معجزه آسای آن را می‌شناسید. ژل موجود در گیاه آلوئه ورا به عنوان یک ماده ضد میکروب شناخته می‌شود. برای درمان زخم معده می‌توانید ژل آلوئه ورا مصرف کنید. مواد موجود در ژل آلوئه ورا تولید شیره اسیدی اضافی توسط معده را کنترل کرده و در نتیجه از تحریک غشاء مخاطی و بروز زخم معده جلوگیری می‌کند. یکی از دلایل اصلی بروز زخم معده رشد بیش از حد باکتری اچ پیلوری است. آلوئه ورا می‌تواند از رشد بیش از حد این باکتری جلوگیری کند. از جمله مواد مفید برای ترمیم بافت‌های آسیب دیده؛ آلئوامودین و آتئولین است که در آلوئه ورا وجود دارند.

آلوئه ورا

 

۷. سیب

یکی از میوه‌های دارویی پرطرفدار سیب است که با داشتن فیبر و اسید‌های ارگانیک بالایی که دارد می‌تواند عملکرد دستگاه گوارش را بهبود بخشد و به سلامت آن بیانجامد. برای درمان زخم معده و گاستریت، می‌توان مصرف سیب را در برنامه غذایی خود قرار داد. همچنین برای درمان یبوست و اسهال از سیب استفاده می‌کنند.

سیب و درمان زخم معده

۸. عسل مانوکا

یکی از مواد غذایی مفید برای درمان زخم معده عسل مانوکا است. این عسل خاصیت ضد میکروبی دارد و می‌تواند هلیکوباکترپیلوری را از بین ببرد و زخم معده را درمان کند.


بیشتر بخوانید: درمان زخم معده با عسل، معجزه‌ای طبیعی و مطمئن


۹. سیر

خواص ضد میکروبی و ضد باکتری سیر نیز بسیار بالا است و برای درمان زخم‌ها و مقابله با عفونت‌ها به کار می‌رود. از رشد باکتری اچ پیلوری با مصرف سیر جلوگیری می‌شود. سیر همچنین مانع توسعه زخم‌ها و پیشرفت زخم معده می‌شود.

رفع زخم معده با  مصرف سیر


بیشتر بدانید: برای پیشگیری از زخم معده چه مواردی را باید رعایت کنید؟


مواد غذایی مضر برای زخم معده

  • غذا‌هایی با چربی بالا و سرخ کردنی مانند آبگوشت
  • خوراکی‌هایی که تند هستند
  • نوشیدنی‌هایی از جمله قهوه، شیر، شیر کاکائو، چایی، الکل و انواع نوشابه‌ها
  • میوه‌هایی که نفخ می‌آورند از جمله هلو، هندوانه، گیلاس، چغاله، گوجه سبز، زیتون و بادام
  • سبزیجاتی که نفخ می‌آورند از جمله خیار، ترب، تربچه، پیاز، شلغم، پیازچه و کلم
  • میوه‌هایی که مزه‌ای ترش دارند از جمله پرتقال و نارنگی
  • شیرینی‌های تجاری و نان


شما چه غذاهایی را به عنوان غذا‌های مفید برای درمان زخم معده پیشنهاد می‌کنید؟ نظرات و پیشنهادات خود را در پایان همین صفحه و در قسمت "ارسال نظر" با ما و مخاطبان ستاره به اشتراک بگذارید.

 
بهاره شیربیگی


:: بازدید از این مطلب : 90
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 25 / 5 / 1398 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 3 4 صفحه بعد